Gå til innhold

så sløv og vondt

Anbefalte innlegg

av piller!!!

og ikke av risperdal.. for jeg har vært hyper i 3 dager..

men har tatt så mange andre piller i dag. så er kvalm og uvel og trett. Og jeg som ikke sover særlig for tida..

Har et megaproblem nå, venter på tlf fra legen , frem og tilbake, prøv ditt prøv datt, men ingenting hjelper.

Nå må han jobbe overtid, eller så må jeg på legevakta, også har jeg ikke bein å gå på, også kommer jeg ikke til å få lov til å bruke dem, også må hele kroppen hvile, og det klarer jeg jo ikke!!!

De kan bare legge meg inn med en gang, også kutte meg opp og fikse det som fikses må, og finne nye piller, nye smertelindringer, akupunktur kanskje??

noen med erfaringer der..?

jeg er så frustrert nå, og føler meg så hjelpesløs. Godt jeg er i noenlinde humør da.

hva gjør jeg nå da.. er jo ikke kjørbar engang. dopa på smertestillende. en hel haug av forskjellig slag. Hadde det ikke vært legen som ga meg klarsignal, så hadde det gått under overdose.. sikker på det..

nå er jeg sløv. men er jo hyper samtidig. kan jo klikke av mindre.

måtte vare få suta litt, synes så skrekkelig synd på meg selv, også er det ikke så mange andre som synes det....

sukk fra meg..

( men det går bra ellers altså.. ikke noen stygge tanker om døden eller noe. bare vondt.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72285-s%C3%A5-sl%C3%B8v-og-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns synd på deg.

Skulle gjerne ha gitt deg en stor, god trøsteklem!

Tenker hardt på deg!

Godt å høre at humøret ikke er på bånn!

Snuten opp, vennen min!

Vil bare si at jeg er enig med goliane.

Jeg håper for deg at denne kaotiske fasen du befinner deg i snart tar slutt.

Vennlig hilsen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...