Gå til innhold

sosiopat

Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sosiopat = Psykopat.

Etter det jeg er blitt fortalt, så er ikke en psykopat/sosiopat i stand til selv å forstå at han faktisk er det. Hvis du faktisk tror at du kan være en sosiopat, så har du dermed vist at du faktisk ikke er det. End-of-test.

håper nå inderlig du har rett da.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72351-sosiopat/#findComment-354572
Del på andre sider

håper nå inderlig du har rett da.....

Rodell har rett..

Du er kanksje litt impulsiv.. mange av oss, men jeg tror jeg har blitt litt bedre der..

og disse testene på nett.. iflg dem, har jeg så og si alle diagnosene, bortsett fra sosiopat.. jeg har visstnok adhd, er bipolar, har borderline, post traumatisk stress, avhengig pf, sf, add, sterkt deppa, har gad, osv osv... og alt det har jeg ikke!!!!!!!!!!!!

selv om jeg scorer 100% på endel av det..

men litt komplisert er jeg nok..

men det er kanskje du også?

forsøk å gjøre konstruktive ting. for å få følelsen av ansvar og voksenhet. bare å ta oppvaska er en begynnelse. ikke gi faen i alt, men gjør det du klarer når du klarer.

og ellers holder du ut til du klarer...

klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72351-sosiopat/#findComment-354677
Del på andre sider

Rodell har rett..

Du er kanksje litt impulsiv.. mange av oss, men jeg tror jeg har blitt litt bedre der..

og disse testene på nett.. iflg dem, har jeg så og si alle diagnosene, bortsett fra sosiopat.. jeg har visstnok adhd, er bipolar, har borderline, post traumatisk stress, avhengig pf, sf, add, sterkt deppa, har gad, osv osv... og alt det har jeg ikke!!!!!!!!!!!!

selv om jeg scorer 100% på endel av det..

men litt komplisert er jeg nok..

men det er kanskje du også?

forsøk å gjøre konstruktive ting. for å få følelsen av ansvar og voksenhet. bare å ta oppvaska er en begynnelse. ikke gi faen i alt, men gjør det du klarer når du klarer.

og ellers holder du ut til du klarer...

klemmer

hey calestia, du er så snill og grei.=) det var ikke en test jeg tok som sa jeg var sosiopat, det var en jeg har chatta med,sms med osv. men men.. du er nå fortsatt snill!!! koz deg! klem klem=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72351-sosiopat/#findComment-355378
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...