lina1365380363 Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg hadde en svart ryggsekk de siste fire årene som etterhvert ble veldig tung. Når jeg åpnet den var den helt full, og alle "pakkene" var innpakket i svart papir. Alt var sort og tungt, men inni sekken var der også alltid et lite gult lys. Lset sto for HÅP. Håp på en bedre framtid, håp for glede og følelser i livet igjen NÅ er ryggsekken hvit og lett, når jeg åpner den, er alt lyst, men med et bitte lite sort "mørke". Det svarte står for redsel for framtiden, redsel for å miste en jeg setter enormt høyt, min far! Han har en dødelig kreftsykdom, og jeg snakket med overlegen på sykehuset forrige dagen for å redde min far ut av et enormt "surr" han hadde i hodet, han datt stadig"vekk",sov"alle veier",datt rett som det var, o.s.v. Jeg mistenkte han tok for mye smertestillende p.g.a. smertene. Han har en fantastisk lege på sykehuset, som pratet lenge med ham, og endret litt på med., og satt opp en doseringsliste for ham. I går, etter jeg og han selv hadde snakket med legen, fulgte han "programmet" og han var helt KLAR i hodet igjen. Jeg ble så GLAD. Min far er "tilbake" igjen hos oss. Men jeg er redd. Han har en dødelig sykdom, og tilslutt vil vi miste ham. Jeg orker ikke tanken på det vonde som kan skje. Jeg har allerede mistet min mann for 4 år siden, født en 8 mnd. gammel dødfødt baby etter ham noen mnd. senere og gått gjennom et helvete i de "berømte" fire årene. NÅ er livet ufattelig godt, men jeg vil ikke miste flere jeg er så glad i. Hvorfor? Hvorfor er det alltid et mørke, uansett? Foreløbig gleder jeg meg over livet, over min kjære, over de jeg setter høyest, mine to barn og over familien min. Så får framtiden komme når den kommer.................. Hilsen fra tankefulle............. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72367-ryggsekken-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest calestia Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 du er jo fantastisk klar og sterk da!!! Drar du nok fordel av, og du kommer til å klare deg, selv om det blir tøft en stund. Virker som du er en livsnyter. Dra nytte av det. ( det gjør du jo og..) blir imponert, jeg! dessuten var det flott skrevet. Jeg elsker å lese underfulle tekster. mange klemmer fra meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72367-ryggsekken-min/#findComment-354687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lina1365380363 Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 du er jo fantastisk klar og sterk da!!! Drar du nok fordel av, og du kommer til å klare deg, selv om det blir tøft en stund. Virker som du er en livsnyter. Dra nytte av det. ( det gjør du jo og..) blir imponert, jeg! dessuten var det flott skrevet. Jeg elsker å lese underfulle tekster. mange klemmer fra meg. Hei -calestia! Tusen takk for et veldig oppmuntrende svar! Jeg ble veldig glad når jeg leste det. Det er godt å se at noen er som deg, som kan gi av sitt hjerte. Kjempeklem fra Lina. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/72367-ryggsekken-min/#findComment-355429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.