Gå til innhold

puh...

Gjest calestia

Anbefalte innlegg

dagen i dag er foreløpig bedre enn gårsdagen. Går uten krykker, litt ihvertfall, kanskje burde jeg ikke, men jeg må få rydda litt, ellers snuble jeg i alt som slenger rundt her.

Får ikke ødelagt noe mer likevel nå..

blir nok vondt utover dagen, men da tar jeg hestedosa igjen og går og legger meg. Planen er klar. går det bra skal jeg på middag hos ei venninne, og på kino i kveld.

En ting som bekymrer meg er at jeg har kjøpt altfor mange bøker midt på natta.., og jeg er fortsatt hyper til tross for store doser smertestillende, andre piller og god dose sovepiller.

Tror hele poenget til legen var å få meg gjennom helga, tror han klarer det.. redd jeg skal kuttemeg om jeg blir desperat, men jeg tenker at det er ikke verdens undergang. jeg har vært flink en stund nå, har gjort mitt beste.

jeg er litt stolt av meg selv, og det gjør godt å få positive tilbakemeldinger. Jeg kjemper hardt nå, men det går rette veien , og slett ikke i rasende fart bakover som det gjerne gjør nå og da.

gir en klem til dere alle, er blitt glad i dere, jeg..!

( har sagt til psyken at jeg saksøker han om jeg blir sentimental, så et søksmål er snart på vei... jeg begynner å få følelser, lille dissosierte meg, og jeg og meg selv..)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72373-puh/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt treg til å kommentere--

Men utrolig godt å høre at det går framover.

Syns du er bra tøff! Ondt her og der, får ikke sove, men lite klager av den grunn.

Du får ting unna, du tenker konstruktivt, du gir gode råd til andre, du steller dyr, baker og studerer!

Du er ei kjempejente!

Du kan gjerne være stolt av deg sjøl!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72373-puh/#findComment-357266
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...