Gå til innhold

Ooohhhh... som jeg gleder meg til jul!!!

Anbefalte innlegg

Lulle meg igjennom vasking av alle rom.Ut å kjøpe jule gaver.Snakke med alle om de tror vi får hvit jul.

Lytte til lune julesanger.Bake sammen med barna.fyre opp i peisovnen.Jule programm på tv.Gubben som banner over snømåking....Røkelse som fyller stua med juleduft....

Husk det er bare tre måneder i gjen folkens...tror jeg skal begynne med julegaver neste uke jeg gitt!!!

*Ihaaa*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73522-ooohhhh-som-jeg-gleder-meg-til-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jul er bare dritt, det er mange år siden jeg hadde den rett stemningen. Stor glede for ungene selvsagt, men bare pes for min del.

Dette året skal de være hos faren og da er det enda mer meningsløst.

Nei ; da hadde jeg ikke gidda å feire jul en gang.....

Annonse

Gjest Novembermom

Julen er på full fart inn vårt hjem ja. Begynte på julegavehandelen i går og kommer nok til å kjøpe flere neste helg.

Allerede i november begynner jeg å spille julesanger :o)

Og kjøpe julepynt osv.

For alt det kommer jo i butikkene allerde i begynnelsen av November.

I år skal jeg ha et ekte juletre. Vi har et falskt et, men jeg vil ha granlukten. Å, det lukter så godt! :o)

Julenisser som er på senteret, julegodt, kakemenner, pepperkakehus, julebrus *nam*........

Å, kan ikke tiden gå litt fortere? *hehe*

Jeg elsker julen og alt som følger med.

Selv har jeg ikke noe forhold til jula i og med at jeg begynte å feire den i en alder av 25 år.

Men jeg ser jo hvordan ungene koser seg da;o)

Ja, det blir sikkert noe helt annet når man har barn.

For meg har jula ingen betydning. Ikke er jeg glad i ribbe heller. Når jeg tenker meg om er jeg ikke glad i NOEN julemat. Liker best annen mat jeg - som man IKKE spiser i jula. Tacos f.eks! :)

Nei ; da hadde jeg ikke gidda å feire jul en gang.....

Jeg har ikke tenkt å gjøre noe særlig ut av det heller, men pakker må kjøpes uansett.

Fly rundt i stappfulle butikker å prøve å finne ut hva som kan være noe å gi. Fy flaten for et sirkus.

Kanskje vi skal til min (såkalte) svigermor også - på toppen av det hele. Sitte med foldede hender og synge for maten. Nei, fy faen jeg spyr.

Jeg håper for alt i verden at hun blir bedt bort til en av de andre ungene. Da kan jeg sitte hjemme og slappe av i det minste.

Nå er jeg slem, jeg vet, men jeg hæler ikke sånt fjas. Det er ikke meg for å si det sånn å synge for maten og henge med hue. Blir så sliten at jeg er helt matt etterpå.

Jul er bare dritt, det er mange år siden jeg hadde den rett stemningen. Stor glede for ungene selvsagt, men bare pes for min del.

Dette året skal de være hos faren og da er det enda mer meningsløst.

Synd du føler det sånn...Jeg klarer å finne like stor glede hver jul jeg....

Annonse

Ja, det blir sikkert noe helt annet når man har barn.

For meg har jula ingen betydning. Ikke er jeg glad i ribbe heller. Når jeg tenker meg om er jeg ikke glad i NOEN julemat. Liker best annen mat jeg - som man IKKE spiser i jula. Tacos f.eks! :)

Ho ho ho, taco tredje juledag er fult lovlig og et herrrrrlig innspill!!!

Julen er på full fart inn vårt hjem ja. Begynte på julegavehandelen i går og kommer nok til å kjøpe flere neste helg.

Allerede i november begynner jeg å spille julesanger :o)

Og kjøpe julepynt osv.

For alt det kommer jo i butikkene allerde i begynnelsen av November.

I år skal jeg ha et ekte juletre. Vi har et falskt et, men jeg vil ha granlukten. Å, det lukter så godt! :o)

Julenisser som er på senteret, julegodt, kakemenner, pepperkakehus, julebrus *nam*........

Å, kan ikke tiden gå litt fortere? *hehe*

Jeg elsker julen og alt som følger med.

Må ha en stoooor edelgran hvert år i huset,hadde ødelagt hele julestemningen min hvis gubben hadde kommet med ei plast gran....

Usj.. Her jeg sitter ser jeg at vinteren langsomt kryper nedover fjellet - og jeg bare lengter etter vår og sommer..

Tror ikke jeg gidder være hjemme i jula, den betyr ikke så mye for min del. Masse stress før jul og lite innhold i selve jula. Lurer på hvor jeg skal reise. Noen tips?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...