Gå til innhold

FU: Hvilken sang er Unværlig på fest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Taj Mahal

10

• Streken

5

• nanna

4

• birdie

4

Mest aktive i denne tråden

Akkurat nå?

Coldpaly,in my place.Kent girer jeg meg også opp på,ennå...

Men gode gamle som Animals,

Doors,Beatles og Jonny Rotten er også ok.

Generellt blir jeg høy på musikk de andre blir deppa av*s*

Også må det være allsang til Jokke eller Raga.

Annonse

ja? :-D få høre hvilke sanger det var da!!!!

*s*

Åh, det var mange timer med åttitallsstemning...

Men noen eks:

"Livin on a prayer" (Bon Jovi)

"Touch Me" (Samantha Fox)

"Final Countdown" (Europe)

"Don't You Forget about me" (Simple Minds)

"Sometimes" (Erasure)

"Need You Tonight" (INXS)

"La Isla Bonita" (Madonna)

"Never Gonna Give U Up" (Rick Astley)

"Den du veit" (Marius Müller)

"Lullaby" (The Cure)

"Kiss" (prince)

"Pour Some Sugar..." (Def Leppard)

...osv, osv i det uendelige.

Fordelen med åttitallsmusikk for oss tredviser, er at selv om vi ikke likte all musikken dengang, har den fått nostalgiens snille slør nå, og dermed er vi i full gang når vi hører den igjen.

Åh, det var mange timer med åttitallsstemning...

Men noen eks:

"Livin on a prayer" (Bon Jovi)

"Touch Me" (Samantha Fox)

"Final Countdown" (Europe)

"Don't You Forget about me" (Simple Minds)

"Sometimes" (Erasure)

"Need You Tonight" (INXS)

"La Isla Bonita" (Madonna)

"Never Gonna Give U Up" (Rick Astley)

"Den du veit" (Marius Müller)

"Lullaby" (The Cure)

"Kiss" (prince)

"Pour Some Sugar..." (Def Leppard)

...osv, osv i det uendelige.

Fordelen med åttitallsmusikk for oss tredviser, er at selv om vi ikke likte all musikken dengang, har den fått nostalgiens snille slør nå, og dermed er vi i full gang når vi hører den igjen.

Takk :) akuratt noe i den duren jeg leter etter

Annonse

Mm.. vet det. Med de siste dagers innsats for min egen del er det dessuten en viss risk for at noen skal begynne å mumle om glasshus og stein og alt det der..

Lego?

(Jada, "drittlei" - vi kjatrer!)

*flire*

Men ingen lego, dessverre. Nå har jeg snudd alle lekekassene på hodet. :-/ Noen idé om hvor jeg bør lete? Jeg mener - det er jo strøkent her som alltid, så hadde de ligget noe annet sted så hadde jeg funnet dem for lenge siden! :-P

*flire*

Men ingen lego, dessverre. Nå har jeg snudd alle lekekassene på hodet. :-/ Noen idé om hvor jeg bør lete? Jeg mener - det er jo strøkent her som alltid, så hadde de ligget noe annet sted så hadde jeg funnet dem for lenge siden! :-P

Njæiii... altså, han lekte jo stort sett rundt kjøkkenbordet og på stua, var en kjapp tur inn under trappa, og så var han oppe hos oss (men da hadde han vel ikke med seg noen av legofigurene?). Tror han knapt var inne på jentenes rom denne gangen.

Under sofaen/ nedimellom putene?

Njæiii... altså, han lekte jo stort sett rundt kjøkkenbordet og på stua, var en kjapp tur inn under trappa, og så var han oppe hos oss (men da hadde han vel ikke med seg noen av legofigurene?). Tror han knapt var inne på jentenes rom denne gangen.

Under sofaen/ nedimellom putene?

Jeg fant en luff! :) Bak det ene benet til sofaen! Men ikke noe tegn til den andre, nå har jeg sett nedimellom sofaputene også. Ligget og krøpet på gulvet har jeg og gjort.

Bitteliten mail til deg, forresten.

Jeg fant en luff! :) Bak det ene benet til sofaen! Men ikke noe tegn til den andre, nå har jeg sett nedimellom sofaputene også. Ligget og krøpet på gulvet har jeg og gjort.

Bitteliten mail til deg, forresten.

Flott!! Luffen var i grunnen den viktigste - nå kan vi bygge Elsie igjen!

*sussenusser*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...