Gå til innhold

FU: Hvilken sang er Unværlig på fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken sang MÅ du bare høre for at humøret ditt skal stige og blodet begynne å bruse?

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Taj Mahal

10

• Streken

5

• nanna

4

• birdie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Don't think twice, it's all right med Joan Baez. Egentlig en Bob Dylansang men jeg liker den best med Joan Baez

Skrevet

Skal i 30 års lag til bardomsveninna mi :) hun liker omtrent alt... spesielt gamle slagere med fest stemning i ;o)

Laster ned cd til henne...noen forslag?

Skrevet

Et par gamle låter med Aretha Franklin gjør susen! Samme med gamle Madonna-låter. :o)

Skrevet

Akkurat nå?

Coldpaly,in my place.Kent girer jeg meg også opp på,ennå...

Men gode gamle som Animals,

Doors,Beatles og Jonny Rotten er også ok.

Generellt blir jeg høy på musikk de andre blir deppa av*s*

Også må det være allsang til Jokke eller Raga.

Skrevet

Jeg hadde 30-årslag nylig, og lastet ned en haug med gamle 80-tallhits. Skal love deg det ble stemning! Folk sang seg hese på sanger fra fjortis-tiden.

Skrevet

Jeg hadde 30-årslag nylig, og lastet ned en haug med gamle 80-tallhits. Skal love deg det ble stemning! Folk sang seg hese på sanger fra fjortis-tiden.

ja? :-D få høre hvilke sanger det var da!!!!

*s*

Skrevet

ja? :-D få høre hvilke sanger det var da!!!!

*s*

Åh, det var mange timer med åttitallsstemning...

Men noen eks:

"Livin on a prayer" (Bon Jovi)

"Touch Me" (Samantha Fox)

"Final Countdown" (Europe)

"Don't You Forget about me" (Simple Minds)

"Sometimes" (Erasure)

"Need You Tonight" (INXS)

"La Isla Bonita" (Madonna)

"Never Gonna Give U Up" (Rick Astley)

"Den du veit" (Marius Müller)

"Lullaby" (The Cure)

"Kiss" (prince)

"Pour Some Sugar..." (Def Leppard)

...osv, osv i det uendelige.

Fordelen med åttitallsmusikk for oss tredviser, er at selv om vi ikke likte all musikken dengang, har den fått nostalgiens snille slør nå, og dermed er vi i full gang når vi hører den igjen.

Skrevet

Åh, det var mange timer med åttitallsstemning...

Men noen eks:

"Livin on a prayer" (Bon Jovi)

"Touch Me" (Samantha Fox)

"Final Countdown" (Europe)

"Don't You Forget about me" (Simple Minds)

"Sometimes" (Erasure)

"Need You Tonight" (INXS)

"La Isla Bonita" (Madonna)

"Never Gonna Give U Up" (Rick Astley)

"Den du veit" (Marius Müller)

"Lullaby" (The Cure)

"Kiss" (prince)

"Pour Some Sugar..." (Def Leppard)

...osv, osv i det uendelige.

Fordelen med åttitallsmusikk for oss tredviser, er at selv om vi ikke likte all musikken dengang, har den fått nostalgiens snille slør nå, og dermed er vi i full gang når vi hører den igjen.

Takk :) akuratt noe i den duren jeg leter etter

Skrevet

Mange sanger som jeg kan unnvære på fest, gitt.. For eksempel "Nøtteliten", "Bamsefars fødselsdag", "So ro lillemann" og "Olle bolle".

;o)

Skrevet

Mange sanger som jeg kan unnvære på fest, gitt.. For eksempel "Nøtteliten", "Bamsefars fødselsdag", "So ro lillemann" og "Olle bolle".

;o)

Frekka! *ler*

Skrevet

Frekka! *ler*

Mm.. vet det. Med de siste dagers innsats for min egen del er det dessuten en viss risk for at noen skal begynne å mumle om glasshus og stein og alt det der..

Lego?

(Jada, "drittlei" - vi kjatrer!)

Skrevet

Hvert eneste år siden Barnehjemmet Johnny, Johnny kom ut, har vi vært en kompisgjeng som har møttes til en årlig fest. Helgen er ikke i gang før vi har kjørt denne på full guffe til allsang

Skrevet

Don't think twice, it's all right med Joan Baez. Egentlig en Bob Dylansang men jeg liker den best med Joan Baez

Så du er en liten protestant?

:)

Skrevet

Så du er en liten protestant?

:)

Jeg har i hvert fall vært! Egentlig er jeg det vel enda :-). Trodde nesten ingen hadde hørt om den. Så forresten Woodstock for to dager siden.

Skrevet

Mm.. vet det. Med de siste dagers innsats for min egen del er det dessuten en viss risk for at noen skal begynne å mumle om glasshus og stein og alt det der..

Lego?

(Jada, "drittlei" - vi kjatrer!)

*flire*

Men ingen lego, dessverre. Nå har jeg snudd alle lekekassene på hodet. :-/ Noen idé om hvor jeg bør lete? Jeg mener - det er jo strøkent her som alltid, så hadde de ligget noe annet sted så hadde jeg funnet dem for lenge siden! :-P

Skrevet

*flire*

Men ingen lego, dessverre. Nå har jeg snudd alle lekekassene på hodet. :-/ Noen idé om hvor jeg bør lete? Jeg mener - det er jo strøkent her som alltid, så hadde de ligget noe annet sted så hadde jeg funnet dem for lenge siden! :-P

Njæiii... altså, han lekte jo stort sett rundt kjøkkenbordet og på stua, var en kjapp tur inn under trappa, og så var han oppe hos oss (men da hadde han vel ikke med seg noen av legofigurene?). Tror han knapt var inne på jentenes rom denne gangen.

Under sofaen/ nedimellom putene?

Skrevet

Njæiii... altså, han lekte jo stort sett rundt kjøkkenbordet og på stua, var en kjapp tur inn under trappa, og så var han oppe hos oss (men da hadde han vel ikke med seg noen av legofigurene?). Tror han knapt var inne på jentenes rom denne gangen.

Under sofaen/ nedimellom putene?

Jeg fant en luff! :) Bak det ene benet til sofaen! Men ikke noe tegn til den andre, nå har jeg sett nedimellom sofaputene også. Ligget og krøpet på gulvet har jeg og gjort.

Bitteliten mail til deg, forresten.

Skrevet

Jeg fant en luff! :) Bak det ene benet til sofaen! Men ikke noe tegn til den andre, nå har jeg sett nedimellom sofaputene også. Ligget og krøpet på gulvet har jeg og gjort.

Bitteliten mail til deg, forresten.

Flott!! Luffen var i grunnen den viktigste - nå kan vi bygge Elsie igjen!

*sussenusser*

Skrevet

Flott!! Luffen var i grunnen den viktigste - nå kan vi bygge Elsie igjen!

*sussenusser*

*tørker vekk klinet*

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...