Gå til innhold

FU: Hvilken sang er Unværlig på fest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Taj Mahal

10

• Streken

5

• nanna

4

• birdie

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Så kjedelig fest du må ha da :)

Ja, jeg syns festen er over når musikken spiller opp jeg :)

jeg liker BARE å skravle! :-) Når vi er på reise med jobben, og sitter på hotellbarene og prater og ler og selnger ut av oss vitser, -DA trives jeg, -så kommer orkesteret på plass, og det skal danses.....*SPYYY* :-) Enda jeg er god til å danse (jada, Spenning - jeg vet jeg datt, hehe)

Bruker å gå og legge meg jeg da - for kombinasjonen alkohol og dans gjør meg bilsyk! hehe

...og bare sitte der og rope HÆ?? HVA? etc. mens musikken er øredøvende - det kan du ha for meg! :-)

Ja, jeg syns festen er over når musikken spiller opp jeg :)

jeg liker BARE å skravle! :-) Når vi er på reise med jobben, og sitter på hotellbarene og prater og ler og selnger ut av oss vitser, -DA trives jeg, -så kommer orkesteret på plass, og det skal danses.....*SPYYY* :-) Enda jeg er god til å danse (jada, Spenning - jeg vet jeg datt, hehe)

Bruker å gå og legge meg jeg da - for kombinasjonen alkohol og dans gjør meg bilsyk! hehe

...og bare sitte der og rope HÆ?? HVA? etc. mens musikken er øredøvende - det kan du ha for meg! :-)

Neimen flisa :) jeg snakker om koselig bakgrundsmusikk....som etterhvert blir høyere :-D

Ja, den blir man godt humør av :) men finner ikke sangen hehe. ingen treff på haba haba zut zut :-D

Å søren at jeg ikke kunne huske gruppa da.

HAr så lyst å høre den igjen.

Hmm tenker så det knaker: Busserulls kanskje?

Nei, tror ikke det------

OAH VIL HØRE DEN

Latinamerikanske rytmer, hvis salsa-dansepartner i nærheten.

"The støveldæns",kanskje dersom det var på en drikke-masse-øl-fest. Lenge siden jeg har hørt den nå...

Mustang sally?

Swing og rock. (Amerikansk, ikke norsk/svensk!)

Den derre "We will rock you" av Queen.

Å søren at jeg ikke kunne huske gruppa da.

HAr så lyst å høre den igjen.

Hmm tenker så det knaker: Busserulls kanskje?

Nei, tror ikke det------

OAH VIL HØRE DEN

Det var Ted Gärdestad og Michael Tretow som pinte oss med "Hubba Hubba zoot zoot".

*Reiser seg og tar imot applausen!* :-))

Annonse

Salhuspinsetten? Vil iallefall ikke høre Salhuskvintetten på fest. Heller (Salhus-)Vinskvetten! Dessuten var det snakk om hva som er unnværlig - ikke U-unnværlig?

Tror hun mente uunnværlig.. hvis du ser overskriften i sammenheng med innlegget :-)

Men whatever.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...