Gå til innhold

Kunne du valgt han som samboer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest alene med barn

Aldri i verden. Jeg er alene med barn og av hensyn til barna fortsetter jeg med det!

Noen ny samboer eller kjærest blir ikke presentert før jeg er 110% sikker på at han ikke er voldelig, urettferdig mot barna eller pedofil.

Jeg synes vi som foreldre har plikt til å verne våre barn, selv om det innimellom går på tvers av hva vi selv ønsker å gjøre.

Når det gjelder negative statistikker om skilsmissebarn tror jeg ikke det er selve skilsmissen som er mest traumatisk, det som er verst er vel det at enkelte bytter stefar flere ganger under oppveksten.

Tenk å måtte leve med at hun har tatt en drapsmann inn i huset og latt sin egen datter bli igjen i hans varetekt!

Gjest Kartoffel

Nå skal man aldri si aldri om noe slikt.

Sannsynligvis ville han ikke ha fortalt historien før etter at dere har vært sammen en stund, gjerne timet til et tidspunkt hvor du er helt borte i forelskelsen, hekta med søkke og snøre.

Folk gjør så mye rart av kjærlighet.

Nå skal man aldri si aldri om noe slikt.

Sannsynligvis ville han ikke ha fortalt historien før etter at dere har vært sammen en stund, gjerne timet til et tidspunkt hvor du er helt borte i forelskelsen, hekta med søkke og snøre.

Folk gjør så mye rart av kjærlighet.

De er fra samme sted opprinnelig, så hun visste nok om det fra før..

Annonse

Det finnes kvinner som mener at med forståelse og nok kjærlighet kan de klare å "redde" slike menn. De blir faktisk tiltrukket av slike.

Ja. F.eks har Gamal Hosein fått veldig mange frierbrev i fengselet. Og det er ikke uvanlig. Helt vanvittig å tenke på, at kvinner oppsøker mordere.

39-åringen fra Steinkjer fikk bare 10 år etter han hadde drept den 19år gamle tidligere samboern på en bestialsk bl.a med hammer. Latterlige lave straffer i Norge!

Det hadde vært interessant å fått en IQ-test av mora til 11-åringen... Huff.

Ja. F.eks har Gamal Hosein fått veldig mange frierbrev i fengselet. Og det er ikke uvanlig. Helt vanvittig å tenke på, at kvinner oppsøker mordere.

39-åringen fra Steinkjer fikk bare 10 år etter han hadde drept den 19år gamle tidligere samboern på en bestialsk bl.a med hammer. Latterlige lave straffer i Norge!

Det er enkelt å sitte her i etterpåklokskapens lys å være snusfornuftig, man kan aldri sitte med sin sunne fornuft å si hvordan man vil reagere eller oppføre seg når det er følelser som skal avgjøre. Såpass skjønner selv jeg.

Når det gjelder IQ-testen så ville du nok blitt overrasket, det ville vært en spore til ettertanke når det gikk opp for deg at ditt resultat ville vært dårligere..

Gamal Hosein har jo så sørgmodige øyne som sikkert appellerer til mange kvinner.

Kvinner som blir tiltrukket av slike menn er nok naive.

Det er enkelt å sitte her i etterpåklokskapens lys å være snusfornuftig, man kan aldri sitte med sin sunne fornuft å si hvordan man vil reagere eller oppføre seg når det er følelser som skal avgjøre. Såpass skjønner selv jeg.

Når det gjelder IQ-testen så ville du nok blitt overrasket, det ville vært en spore til ettertanke når det gikk opp for deg at ditt resultat ville vært dårligere..

Er fullt klar over at jeg sitter her objektiv og synser, det er da ganske normalt at man gjør seg noen tanker? Og jeg kunne ikke holde meg helt, i disse IQ-test-tider.

Jeg skårer forøvrig svært så tilfredsstillende på slike tester, så ta ikke den!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...