Gå til innhold

FU: Hvilken BMI har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

7

• Dorthe

5

• Carlina

3

• flisa

2

Annonse

20.519.

Jeg spiser mye og trener forholdsvis mye. Har lett beinbygning og "langdistansemuskler" i legger og lår. Skulle gjerne hatt kraftigere overarmer, men akk. Veldig få løpere har det, trøster jeg meg.

Høydehopperskene har fine kropper: Langbeinte og grasiøse som gaseller.

Gjest Hilke-mor

blir verre og verre......nå har vi vært på ferie hos en matglad DOl'er også - får skylde på det:

30.2270787765785793

Skjønner nå at jeg har tatt feil ;-)

Jeg har alltid sett for meg deg som liten og tynn, tenkte det var derfor du tok nicket "flisa".

Hyggelig at du har kost deg med god mat :-)

Skjønner nå at jeg har tatt feil ;-)

Jeg har alltid sett for meg deg som liten og tynn, tenkte det var derfor du tok nicket "flisa".

Hyggelig at du har kost deg med god mat :-)

hehe, derfor tok jeg nicket også! :-)

men jeg var slankere da jeg begynte med pc......

ellers så er jeg en sånn keramikkflis man har på veggen :-)

Annonse

Gjest lurer liiiiiiiiiiiiiiiiitt veldig

Jeg ser ikke helt skrapa ut enda. Da skulle du sett meg da jeg var 42 kg. Æsj. De store ungene har mer enn nok med sitt eget for tiden, er ikke mye hjelp der nei.

Og hvis du tror du er den eneste som er rastløs så tar du feil. *LOL*

.

Ulv I Faarikaal

En passe tykk mann i sin beste alder? :-)

Håper du er mer sjarmerende enn Karlson på taket, han har jeg aldri helt kunnet like.

Spesielt husker jeg at han nøys (nøs?) nedi støvsugeren så alt støvet føyk utover, det lo jeg av da jeg var liten gutt. Alt som barn var jeg en liten gutt. Har nok mye breiere skuldre enn den godeste Karlsson, så mye av vekta sitter der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...