Gå til innhold

hehe - så dum går det an å bli!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så det har du hørt ja...og da bare _måtte_ du spre det videre til alle du kommer over. Ja, da veit vi det...Anki er ei sladrekjerring.

Nå er det han selv som har fortalt det til sin ex, og det er han selv som går rundt og skryter av det til alle han kjenner.

Jeg fikk også høre det fra ex'en hans, og ærlig talt ser jeg ikke problemstillingen din.

Da kan du egentlig begynne å kritisere samtlige innlegg som refererer til aviser o.l. også da, bare for å sette det litt på spissen.

Regner ikke med at du er fri for synd heller.

Derfor trenger du heller ikke å kritisere ting du egentlig har NULL peiling på.

Du kjenner ingen av oss, og heller ikke Mr. Vegas, så kan du ikke heller ta av deg "Frøken alt-skal-være-så-seriøst" masken og heller le litt av det.

Verden går ikke under av det :)

Mvh:

Nå er det han selv som har fortalt det til sin ex, og det er han selv som går rundt og skryter av det til alle han kjenner.

Jeg fikk også høre det fra ex'en hans, og ærlig talt ser jeg ikke problemstillingen din.

Da kan du egentlig begynne å kritisere samtlige innlegg som refererer til aviser o.l. også da, bare for å sette det litt på spissen.

Regner ikke med at du er fri for synd heller.

Derfor trenger du heller ikke å kritisere ting du egentlig har NULL peiling på.

Du kjenner ingen av oss, og heller ikke Mr. Vegas, så kan du ikke heller ta av deg "Frøken alt-skal-være-så-seriøst" masken og heller le litt av det.

Verden går ikke under av det :)

Mvh:

Neivel.

Jamen, jæ varr jo schikkkker på at jæ skchulllle klare hannn dær`a.................... Hadde jo bare tatt ei flasche Tequila for å få klarna schallen *Hikk* littegranneranne............

Sikkert noe sånt han sier i kveld når han skal vinne 15 000 i biljard for å kjøpe tilbake bilen sin.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...