Gå til innhold

Lydbøker latskap?

Anbefalte innlegg

Rar?

Er det derfor du ikke mingler?

Rar ja, med broderier og lydbøker ;)

Mingling? Singularity har forklart meg at jeg først må klare å lage mine egne Picatchu-

som beveger seg av seg selv- og så lime dem inn i en firkant, og det ble for vanskelig - jeg måtte trolig tatt permisjon fra jobben for å få det til ;)

yours truly,

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MaikenK

12

• Apostrof

6

• kie

4

• birdie

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Rar ja, med broderier og lydbøker ;)

Mingling? Singularity har forklart meg at jeg først må klare å lage mine egne Picatchu-

som beveger seg av seg selv- og så lime dem inn i en firkant, og det ble for vanskelig - jeg måtte trolig tatt permisjon fra jobben for å få det til ;)

yours truly,

Sing er ganske dårlig til å forklare, tror en bare trenger å cut og paste og sånt eller vare det paste før cut eller var det???????????

Hva synes du om fredag 11. oktober?

Sing er ganske dårlig til å forklare, tror en bare trenger å cut og paste og sånt eller vare det paste før cut eller var det???????????

Hva synes du om fredag 11. oktober?

Nå er jeg der inne men jeg skjønner ingen ting :(

Kom og hjelp meg!

11 oktober er jeg ledig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...