Gå til innhold

Har du kul musematte?

Anbefalte innlegg

Carisma1365380365
Skrevet

Eller er den like grå og kjedelig som din personlighet?

Bare lurer... *S*

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Retz

5

• birdie

4

• MsSophie

3

• Carisma1365380365

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Rød musematte fra Ikea.

Tror den kostet 15. kr.

I henhold til sølestatistikken må mus, musematte og tastatur betegnes som forbruksvarer og kjøpes i billigste prisklasse..

Skrevet

Hmm jeg har ikke musematte,betyr det at jeg ikke eier personlighet??

=o)

Skrevet

=o)

Matte med bilde av datteren.

Skrevet

Hehe...jeg har datteren sin musmatte , fra TL _klubben hennes....

Carisma1365380365
Skrevet

=o)

Jepp! Se å skaff deg ei musematte i en fei. Helst en som er kul, stor og fargerik...

:-)

Skrevet

Jeg har "Skrik"-motiv. Munch altså. Jeg kjøpte den mest fordi det er en tung, solid musematte, bedre enn de myke flupsete man får som reklame. Overflaten er akkurat passe glatt og akkurat passe matt. Men motivet er bra, det - litt ekspresjonisme i hverdagen gjør seg.

Skrevet

har både kul musematte (lilla med vanndråper og mus med kul(e).

Skrevet

Jepp! Se å skaff deg ei musematte i en fei. Helst en som er kul, stor og fargerik...

:-)

Ja det er vel på tide,er lei av å rengjøre musa annen hver dag....

=o)

Skrevet

I flere farger med reklame på. Men trenger den ikke til den trackmanballen jeg bruker nå. :-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg har ca 30 ulike, med reklame på i ulike fasonger, det ekstreme utgjøres av en fra Aktuell Rapport med bilde av ei mus på, og ei fra Hozelock med vann inni. Min vanlige er med silikonpupp som man legger håndleddet på.

Skrevet

Jeg synes det ser så teit ut med fargerike musematter med tegneserier på. Jeg har en sort musematte med håndleddsstøtte.

Skrevet

Den satt rett i fleisen. Musematta mi er koksgrå, med logoen "Siemens Nixdorf" i det ene hjørnet, ellers ingen dekor.

Men den er solid, da - teller det for noe? ;o)

Skrevet

...nei, den er like blå og kjedelig som min personlighet...

Skrevet

Billig, blå fille.

*Lusker ut av tråden*

Skamme seg over en blå, fillete musematte. Sånn tøys. Fillete, blå muesmatter er siste skrik, leste jeg i Vouge, og jeg mener at ei av damene i Sex og singelliv også hadde ei. Så vi er råtrendy, det er vi. Heeeeeeeeelt sant.

Skrevet

Skamme seg over en blå, fillete musematte. Sånn tøys. Fillete, blå muesmatter er siste skrik, leste jeg i Vouge, og jeg mener at ei av damene i Sex og singelliv også hadde ei. Så vi er råtrendy, det er vi. Heeeeeeeeelt sant.

Jøss? Kanskje jeg skal finne fram min fra 94.. litt frynsete og stoffet litt sort og krøllete, men skitt au!! :-))

Skrevet

Okay....så om ikke annet så er jeg hvertfall in når det kommer til musematta...!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...