Gå til innhold

Hvordan få billigst mulig forsikring??

Anbefalte innlegg

Carisma1365380365
Skrevet

HJELP!!

Forsikring av innbo, reise, bil + div. koster skjorta av ei singel jente som har nok av utgifter som det er. Jeg er totalkunde i IF og har ikke rukket og opparbeidet meg særlig bonus. Gikk over fra Gjensidige for et par år siden.

Hvordan kan jeg presse prisen? Jeg vet forsikringsselskapene har god margin, og at det er mange penger å spare hvis man bare setter krav. Men hvordan?

Takker for svar!

Skrevet

Sjekk ihvertfall hva du har gjennom OBOS, fagforening osv. Ved å opplyse til IF at vi var medlemmer i OBOS, ble vår forsikringspremie redusert til en brøkdel.

Skrevet

Du bør jo iallefall sjekke med andre forsikringsselskaper først! Da kan du si til IF at du bytter hvis du ikke får redusert pris osv...

Er du med i en fagforening? Etter det jeg vet er vel innbo-forsikring med i fagforeningsavgiften i de fleste organisasjoner...?

Hvis ikke if gir deg lavere pris når du truer med å bytte selskap, bytter du selvfølgelig hvis du finner noe billigere.

Carisma1365380365
Skrevet

Sjekk ihvertfall hva du har gjennom OBOS, fagforening osv. Ved å opplyse til IF at vi var medlemmer i OBOS, ble vår forsikringspremie redusert til en brøkdel.

Jeg får litt redusert pris fordi jeg er medlem av TOBB, men det utgjør fint lite...

Skrevet

Hvis du bor i blokk bør du jo ikke ha mer enn innbo-forsikring i forbindelse med leiligheten...

Det er nok bilforsikringa som drar opp, det er vel den du bør sjekke pris på hos forskjellige selskap.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg sender faks med forespørsel til 5 selskaper før hvert hovedforfall. If var billigst for meg i år også, men jeg ringte og sa at det er et bra selskap og at jeg var sååå fornøyd og ikke ville bytte, og lurte på om de kunne slå av litt ? Pliis ? Fikk kr 150 ytterligere avslag der. Snill mann :-)

Skrevet

Er du medlem av LO? De har gode tilbud på forsikring!

Skrevet

Boligbyggelag gir 10% i If.

Hvis man truer med å bytte selskap, får man ofte et bedre tilbud.

Dette gjelder stort sett mennesker med 3-4 produkter, 40-50 år, god bonus, forholdsvis høy premie, og bra skadehistorikk.

Jeg ville sjekket pris i de største selskapene, var jeg deg. Du kan skufte selskap inntil den dagen du har hovedforfall.

Det lønner seg å ha alt i samme selskap, da slipper du grunnpremie flere steder, og får totalrabatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...