yellow Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Skrevet 4. oktober 2002 Det der var "over" min fatteevne, så det er korrekt. Skal ikke si at det overasket meg... :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Skal ikke si at det overasket meg... :-) Nope, det meste går meg hus forbi. Spirea sier det er pga røyken! 0 Siter
yellow Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Skrevet 4. oktober 2002 Nope, det meste går meg hus forbi. Spirea sier det er pga røyken! ja, skyld på røyken...tryggest det. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 ja, skyld på røyken...tryggest det. Og i forhold til deg, hva skylder du på? 0 Siter
yellow Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Skrevet 4. oktober 2002 Og i forhold til deg, hva skylder du på? Skylder ikke på noe jeg...er bare sånn. Greiest sånn....for da er det ikke noe å gjøre med. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Skylder ikke på noe jeg...er bare sånn. Greiest sånn....for da er det ikke noe å gjøre med. Det er det samme med meg. Er lissom ikke noe å gjøre med det Velvel, ha en fin helg 0 Siter
yellow Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Skrevet 4. oktober 2002 Det er det samme med meg. Er lissom ikke noe å gjøre med det Velvel, ha en fin helg Jo takk...det samme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.