astridny Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 fra Sandefjord? Er det noen som vet? Og hvor er det egentlig? Takk for svar. 0 Siter
silo Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Vel, det tar ihvertfall ca 1 og en halv time fra Oslo. Men fra Sandefjord vet jeg sannelig ikke...Sorry, dårlig svar jeg vet det :=) 0 Siter
oslogutt Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Ca 15 mil. Norefjell ligger på veien til Hallingdal, etter Hønefoss (hvis du kommer fra Oslo) Fra Sandefjord følg E-18 til Tønsberg, ta av og følg Riksvei 35 til Hokksund og samme riksvei videre til Vikersund og Krøderen. Så 5 km på Riksvei 6 og du er i Noresund, rett under Norefjell. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Halvannen time fra Asker, og er så vidt jeg vet må du kjøre til Drammen (fra Sandefjord) noe som tar i overkant av timen, og så er det ca 1 time og 15 min derfra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.