Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lider. Jeg lider skikkelig, for nå har jeg ikke vært ute på tur siden juli. Vi vurderte å dra en snartur til utlandet nå i høstferien, men barna fikk seff omgangssyken....

Det er helt merkelig, men særlig når høsten kommer, så MÅ jeg ut og reise.

Jeg lengter hver eneste dag nå, og har bare lyst til å ta barna under armen, lesse bagasjen på mannen min, og sette snuten sørover. Eller dra på ellevill shopping med venninnene mine. Det er ikke så mye som skal til, en langweekend i Barcelona hadde sikkert hjulpet en god del.

Flere som har det sånn??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75342-hvor-ofte-m%C3%A5-du-ut-p%C3%A5-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har ikke reist noe siden februar jeg...reiser vel knapt nok en gang i året, og da er det alltid skoletur eller noe slikt. Har ikke råd til ferieturer. Har faktisk aldri vært på tur uten at det har vært med skole, korps eller andre "ting".

Jeg burde legge til at jeg jobber i flyselskap, så tilgangen på rimelige billetter er nok en av grunnene til at jeg leter etter en mulighet til å stikke av til enhver tid =)

Ellers hadde jeg aldri i verden hatt råd.

Hei Cmoo,

Du skriver: "Flere som har det sånn??"

Joda - har det sånn hele året...

*klem*

Men hvor ofte gjør du det da? Og hvor vil du aller helst reise?

Akkurat nå har jeg nok mest lyst på en tur til Barcelona eller New York. New York krever masse penger, for hvis jeg først skal dra dit, så vil jeg ha mulighetene til å virkelig leve godt og ikke snu på krona =)

*Klem tilbake*

kunne godt tenkt meg å reist litt meir, det blir minimalt pga økonomien. du er heldig som - som du seier nedi her - jobber i flyselskap og får billige billetter!

eg får reist litt med bandet eg spiller i, da :) skal til london neste helg, deretter edinburgh og ein by i østerrike :) men det blir jo korte turer, og ikkje ferie, akkurat. drasse på masse instrumenter, haste avgårde på lydprøve, tilbake til hotellet og samle seg, avgårde igjen og spille konserten, så er man blåst i hue resten av kvelden, heim igjen neste formiddag. så eg kunne vel liksågodt reist til drammen som til london, tenker eg ;) *flire*

Det er jo forskjell på en svipptur til Hirtshals og en 3 ukers ferie i USA...

Neste tur er å besøke en kompis i Frankfurt. :-)

Så lenge turene dine ikke er på strøket så... ;-)

Frankfurt, er det spennende da? Flyplassen der er ett sant hælvete! Beregn god tid!!

Annonse

Så lenge turene dine ikke er på strøket så... ;-)

Frankfurt, er det spennende da? Flyplassen der er ett sant hælvete! Beregn god tid!!

Ingenting slår Red Light i Amsterdam og Reperbahn i Hamburg. Synd Soho ble så stuerent, og heldigvis er ikke veien lang til Istedsgade... ;-)

Frankfurt blir sikkert helt fint, reiser egentlig mer for selskapets skyld enn stedet.

kunne godt tenkt meg å reist litt meir, det blir minimalt pga økonomien. du er heldig som - som du seier nedi her - jobber i flyselskap og får billige billetter!

eg får reist litt med bandet eg spiller i, da :) skal til london neste helg, deretter edinburgh og ein by i østerrike :) men det blir jo korte turer, og ikkje ferie, akkurat. drasse på masse instrumenter, haste avgårde på lydprøve, tilbake til hotellet og samle seg, avgårde igjen og spille konserten, så er man blåst i hue resten av kvelden, heim igjen neste formiddag. så eg kunne vel liksågodt reist til drammen som til london, tenker eg ;) *flire*

He he...Men London er jo en kongeby!!! Du passer inn i den byen neuni =)

Men det er jo så deilig å bare komme seg bort litt, uansett! I høst tror jeg det blir juleshopping i en europeisk storby, men det gjenstår å se hvilken. Anbefalinger??

Men hvor ofte gjør du det da? Og hvor vil du aller helst reise?

Akkurat nå har jeg nok mest lyst på en tur til Barcelona eller New York. New York krever masse penger, for hvis jeg først skal dra dit, så vil jeg ha mulighetene til å virkelig leve godt og ikke snu på krona =)

*Klem tilbake*

Hei,

Ikke ofte nok, i det siste. (Det er litt komplisert pga sykdom.)

Hvis jeg skulle ut og reise nå ville jeg dratt enten til Koh Samui i Thailand, eller til Rio de Janeiro.

Det er litt lengre til Bangkok enn til Barcelona, men det dreier seg om relativt få timer. Også er ting mye billigere der enn i Europa.

Med vennlig hilsen

Hei,

Ikke ofte nok, i det siste. (Det er litt komplisert pga sykdom.)

Hvis jeg skulle ut og reise nå ville jeg dratt enten til Koh Samui i Thailand, eller til Rio de Janeiro.

Det er litt lengre til Bangkok enn til Barcelona, men det dreier seg om relativt få timer. Også er ting mye billigere der enn i Europa.

Med vennlig hilsen

Mm..skjønner. Så nettopp bildene til venninnen min som har vært 3 uker i Thailand, og da bl.a. Koh Samui. Så ikke så verst ut gitt, men jeg orker ikke tanken på å fly så langt med små barn riktig ennå. De må lære å oppføre seg først =)

He he...Men London er jo en kongeby!!! Du passer inn i den byen neuni =)

Men det er jo så deilig å bare komme seg bort litt, uansett! I høst tror jeg det blir juleshopping i en europeisk storby, men det gjenstår å se hvilken. Anbefalinger??

har aldri vært i london før, så eg skulle ønske eg hadde meir tid til å leike turist. men men - eit visst inntrykk får eg vel.

eg har ikkje vært så veldig mange steder, så eg har ikkje allverdens å anbefale. men amsterdam er vel favoritten så langt, trur eg :) om shoppinga der er så bra, aner eg ikkje, men byen er iallfall kjempefin!

kos deg vennen :)

*klem*

har aldri vært i london før, så eg skulle ønske eg hadde meir tid til å leike turist. men men - eit visst inntrykk får eg vel.

eg har ikkje vært så veldig mange steder, så eg har ikkje allverdens å anbefale. men amsterdam er vel favoritten så langt, trur eg :) om shoppinga der er så bra, aner eg ikkje, men byen er iallfall kjempefin!

Jeg har også lyst å reise til Amsterdam - og Berlin.

Skal vi?

Kan du være så snill å tjene pengene mens jeg planlegger? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...