Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mm..skjønner. Så nettopp bildene til venninnen min som har vært 3 uker i Thailand, og da bl.a. Koh Samui. Så ikke så verst ut gitt, men jeg orker ikke tanken på å fly så langt med små barn riktig ennå. De må lære å oppføre seg først =)

Hei,

Sett dem på et fly, og ta et annet fly selv. Da blir du *virkelig* populær blant dine kolleger! *ler*

*klem*

Fortsetter under...

Jeg har også lyst å reise til Amsterdam - og Berlin.

Skal vi?

Kan du være så snill å tjene pengene mens jeg planlegger? :)

Har vært i begge byene, og likte begge godt. Men hvis jeg skal velge, så blir det Amsterdam gitt.

Nå er det forøvrig litt billig til Berlin med SAS....14hundreetellerannet...

God tur =)

Annonse

Jeg burde legge til at jeg jobber i flyselskap, så tilgangen på rimelige billetter er nok en av grunnene til at jeg leter etter en mulighet til å stikke av til enhver tid =)

Ellers hadde jeg aldri i verden hatt råd.

Får du det _mye_ billigere? Ikke for å være frekk, men hvor mye da?

Får du det _mye_ billigere? Ikke for å være frekk, men hvor mye da?

Hmmm...de billettene vi kan kjøpe, er standby-billetter. Kan kun reise om det er plasser på flyet, men det sjekker vi jo nøye på forhånd. Så kommer det an på hvor i verden du vil reise, men la oss si Barcelona. Da betaler jeg ca. det samme som du betaler for flytoget t/r =)

Hmmm...de billettene vi kan kjøpe, er standby-billetter. Kan kun reise om det er plasser på flyet, men det sjekker vi jo nøye på forhånd. Så kommer det an på hvor i verden du vil reise, men la oss si Barcelona. Da betaler jeg ca. det samme som du betaler for flytoget t/r =)

Jøss! Tror jeg skal søke meg jobb i SAS. Problemet er vel at det finnes litt for mange flyvertinner osv i forhold til etterspørselen for tiden.

*misunnelig blikk*

Gjest Lise Lotte

Jeg elsker å reise, fortrinnsvis foretrekker jeg byferier. Det kribler i meg når jeg kommer til en ny by jeg ikke har besøkt før. Tiden blir benyttet til deilige måltider, shopping og noen serverdigheter som jeg føler med pliktig til å besøke :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...