flisa Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 PÅ med lyden! :-) http://humorix.nu/filmer/ansiktsb.html 0 Siter
En_Mamma Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Å nei, dette var akkurat det som skulle til for at jeg sklei helt ut, nå har jeg fått "Ansiktsburk-sangen" på hjernen og ble helt fjollete på en matt måte. Hjelp! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Det er vel ikke noe sånt skremselsgreier, vel? *tør ikke åpne link* 0 Siter
silo Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Å nei, dette var akkurat det som skulle til for at jeg sklei helt ut, nå har jeg fått "Ansiktsburk-sangen" på hjernen og ble helt fjollete på en matt måte. Hjelp! Den er bare kjempemorsom!*LOL* 0 Siter
molli Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Den var ny for meg, og gjett om jeg lo! Jeg husker foressten drabantbyområdet Hammarby fra tiden jeg bodde i Stockholm. Det var et sånt innvandrerreir, på linje med Tøyen i Oslo :-) 0 Siter
Line Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Hmm... jeg har mista lyden på pc'n min... Hva var poenget med den der ansiktsburken? Tryne på boks? Skjønne itjnå! :o/ Gidder du forklare? *Skalfåfiksalydensnart* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.