Gå til innhold

Propper og raper du sammen med kjæresten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

13

• Zirine

6

• mrxx

3

• Streken

3

Mest aktive i denne tråden

Åh ? Er de så svimeslående, de som kommer ut bakveien på deg..? :-) At du må spare de du bor sammen med for dem?

Faren min, HAN kunne fise han!! Hele stua vibrerte når han lettet på skinka og slapp en. Vi lo fælt vi da, når vi var barn. Mamma smattet misbilligende.

Svimeslående eller ikke, så synes jeg ikke dette er noe som skal deles med andre. Sitte slik titt og ofte synes jeg ikke noe om. En sjelden gang kan jo gå an, men skulle f.eks 5 familiemedlemmer sitte slik hele kvelden, så synes jeg det ikke ble noe særlig koselig.

Annonse

Svimeslående eller ikke, så synes jeg ikke dette er noe som skal deles med andre. Sitte slik titt og ofte synes jeg ikke noe om. En sjelden gang kan jo gå an, men skulle f.eks 5 familiemedlemmer sitte slik hele kvelden, så synes jeg det ikke ble noe særlig koselig.

Spesielt ikke nå i disse fårikål tidene *LOL*

Annonse

Gjest Tør ikke bruke nick akkurat nå!

Jeg var invitert på middag hjemme hos en som var forelsket i meg. Han hadde tilberedt mat. Levende lys og vin ble prikken over i'en. Vi satt og pratet om noe morsom. Jeg bøyde meg frem i latterkrampen og den værste fisen i historien spatt ut av rompa mi i en sånn hastighet at trestolen jeg satt på gjengjeldte lyden og skøt den oppover ryggen min. Stillheten senket seg, og da jeg så på ansiktet til daten min, forstod jeg at det kom til å bli tidlig kveld. Men jeg klarte ikke å slutte å le selv om jeg ville. Det var tragi-komisk.

Ojoj, dette er en historie jeg skjemtes over lenge etter det skjedde, og jeg rødmet bare ved tanken. Men naturen gikk sin gang...

SØRLENDINGER ER IKKE OPPBLÅSTE!!!!!!!!

Det han mener er at han håpet på å bli såpass oppblåst at han lettet fra bakken og ble ført av vinden til Sørlandet, hvor han kunne slippe ut luften og kose seg i litt mer levelig klima...

;-)

Det han mener er at han håpet på å bli såpass oppblåst at han lettet fra bakken og ble ført av vinden til Sørlandet, hvor han kunne slippe ut luften og kose seg i litt mer levelig klima...

;-)

den forklaringen likte jeg svært godt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...