Gå til innhold

Oddsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spilt på oddsen... uæææ... det er så spennende....

Skrevet

øh, bruker du en sånn kortleser og tipper hjemmefra?

Skrevet

øh, bruker du en sånn kortleser og tipper hjemmefra?

Neida, er da ikke så ivrig oddsspiller. Bare i dag... det er sååå spennende.

Skrevet

Neida, er da ikke så ivrig oddsspiller. Bare i dag... det er sååå spennende.

Jeg bruker en slik en. Tenkte vi hadde noe felles og kunne dele gleder og sorger.. :-)

Håper du vinner da!

Skrevet

Jeg bruker en slik en. Tenkte vi hadde noe felles og kunne dele gleder og sorger.. :-)

Håper du vinner da!

Det håper jeg og!!! Jeg må det!! Klarer ikke denne spenningen, jeg. Sitter og ser på text-tv mens jeg doler...

Har du tippet i dag?

Skrevet

Det håper jeg og!!! Jeg må det!! Klarer ikke denne spenningen, jeg. Sitter og ser på text-tv mens jeg doler...

Har du tippet i dag?

Ikke oddsen. Var inne å leverte 5-ukers på lotto & fotball.

Det som er fint med abo. og kortleser er at man slipper å ergre seg på lørdags-kvelden at man ikke fikk levert noen tippelapper. Nå er det bare noen tastetrykk unna :-)

Skrevet

Ikke oddsen. Var inne å leverte 5-ukers på lotto & fotball.

Det som er fint med abo. og kortleser er at man slipper å ergre seg på lørdags-kvelden at man ikke fikk levert noen tippelapper. Nå er det bare noen tastetrykk unna :-)

Jeg skulle spille 4000 på tre kamper på tirsdag. Fikk ikke levert de fordi kortet mitt fikk bare lesefeil. Og jeg hadde vunnet!!! Så heldig er jeg... *snufs*

Skrevet

Jeg skulle spille 4000 på tre kamper på tirsdag. Fikk ikke levert de fordi kortet mitt fikk bare lesefeil. Og jeg hadde vunnet!!! Så heldig er jeg... *snufs*

Faan, det var trist :-(

Skrevet

Faan, det var trist :-(

Forbanna trist! Jeg har fått meg nytt kort nå!

*boikotter postbanken*

Skrevet

Nå, ble det no?? *spent*

NEI! Dumme Fulham spilte uavgjort!!!!

Vålerenga, Parma, Fenderbach klarte det...

Hater Fulham resten av livet.

Sambo leste i Dagbladet etterpå at Fulham kom til å spille uavgjort. At det var odds for godtroende nordmenn.

Helvete heller.

Skrevet

NEI! Dumme Fulham spilte uavgjort!!!!

Vålerenga, Parma, Fenderbach klarte det...

Hater Fulham resten av livet.

Sambo leste i Dagbladet etterpå at Fulham kom til å spille uavgjort. At det var odds for godtroende nordmenn.

Helvete heller.

Ikke gi opp! :-)

*natta*

Skrevet

Ikke gi opp! :-)

*natta*

Nei, snufs... men det er nok det økonomisk smarteste...

Natta

Skrevet

Jeg røyk, men eneste grunnen til at jeg i går spilte var at det sto i lokalavisa at jeg ikke skulle spille.

Helt sant!

Det var faenmeg brettet ut en dobbeltside fra min og en annens diskusjon vedrørende loialitet til laget vårt, når jeg ikke ville oddse på dem da jeg trodde de skulle tape.

Men jeg oddse, av prinsipp, og tapte.

Skrevet

Jeg røyk, men eneste grunnen til at jeg i går spilte var at det sto i lokalavisa at jeg ikke skulle spille.

Helt sant!

Det var faenmeg brettet ut en dobbeltside fra min og en annens diskusjon vedrørende loialitet til laget vårt, når jeg ikke ville oddse på dem da jeg trodde de skulle tape.

Men jeg oddse, av prinsipp, og tapte.

Alltid sånn. Jeg har sluttet å oddse på Brann f.eks. Før tapte de alltid hvis jeg spilte på de. Nå taper de jo alltid uannsett....

Skrevet

Alltid sånn. Jeg har sluttet å oddse på Brann f.eks. Før tapte de alltid hvis jeg spilte på de. Nå taper de jo alltid uannsett....

:)

Ingen grunn til å oddse på dem da, nei.

Men for å være sikker på at de ryker så synes jeg du skal oddse litt på dem. Bare ut denne sesongen :)

Skrevet

Men for å være sikker på at de ryker så synes jeg du skal oddse litt på dem. Bare ut denne sesongen :)

Nei, nei, nei, nei. Brann kan ikke rykke ned! Hvem skal jeg gå å se på da? Reise til Stavanger og se Viking? Næh, trokke det!

Skrevet

Trallalala....jeg satset på Viking i går jeg......+ 2 andre kamper , den gikk inn og jeg ble 500 ; rikere !

Heia Viking........

Skrevet

Nei, nei, nei, nei. Brann kan ikke rykke ned! Hvem skal jeg gå å se på da? Reise til Stavanger og se Viking? Næh, trokke det!

Men det hadde vært gøy...reist til Stavanger altså!

Ps : Jeg vant på Odds kupongen med Viking seier i går ;o)

Viking fanen

Skrevet

Men det hadde vært gøy...reist til Stavanger altså!

Ps : Jeg vant på Odds kupongen med Viking seier i går ;o)

Viking fanen

Hmph

Jeg er så sinna, sinna, sinna for at jeg ikke vant.

Er du så stor fan at du var i Bergen på mandag da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...