Gå til innhold

Datan lever sitt eget liv

Anbefalte innlegg

Musa henger og kreker seg så vidt over skjermen.

Printern rusler og går som ei gammal dame; zzz----zz--zzzzzz zzzzzzzz zzzzzz--z--z--------zzz-zz--

Og plutselig så er musa aldeles vill og flakser avgårde uten problem! Og printern tar av! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz---zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz-zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Og så er alt tilbake til vanlig, vi krabber oss avgårde.

Skal det være sånn...??

*forbløffet*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75417-datan-lever-sitt-eget-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nyco

19

• Ulv I Faarikaal

9

• citoyen

7

• Zirine

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Reinstaller alt...

He he he...det er så fantastisk! Vi har gjort det to ganger i håp om at det skal bli bedre. Men det ser ut som feilen bare følger med alikevel!

Har kjørt uten virusprogram i et år! Aldri sett så mye som en liten mark i systemet her. Men så prøvde vi å legge inn det Nortongreiene mot virus.

Da daua faen meg heile maskinen! Så vi kjører fortsatt uten virusprogram...

Er det rart jeg trur den lever??! ;0)

He he he...det er så fantastisk! Vi har gjort det to ganger i håp om at det skal bli bedre. Men det ser ut som feilen bare følger med alikevel!

Har kjørt uten virusprogram i et år! Aldri sett så mye som en liten mark i systemet her. Men så prøvde vi å legge inn det Nortongreiene mot virus.

Det er vanlig at installasjonen av antivirusprogram ikke går hvis det allerede er virus på maskinen. En god del virus gjenkjenner nemlig vanlige antivirusprogrammer og saboterer dem.

Prøv å kjøre housecall: http://housecall.antivirus.com/

Hvilket operativsystem har du?

*latterkrampe*

Det er vanlig at installasjonen av antivirusprogram ikke går hvis det allerede er virus på maskinen. En god del virus gjenkjenner nemlig vanlige antivirusprogrammer og saboterer dem.

Prøv å kjøre housecall: http://housecall.antivirus.com/

Hvilket operativsystem har du?

Det har seg slik at jeg aner ikke...?

Har prøvd den linken, fikk den av en på en chatside, fant ingenting.

Kan det ha blitt noe feil med installering av kaza? At det programmet har lagt seg et ukurant sted, og jeg ikke får fjerna det?

Det har seg slik at jeg aner ikke...?

Har prøvd den linken, fikk den av en på en chatside, fant ingenting.

Kan det ha blitt noe feil med installering av kaza? At det programmet har lagt seg et ukurant sted, og jeg ikke får fjerna det?

Hvis du svarer på hvilken Windows-versjon du har (Windows er et operativsystem) så kan jeg si hva du trenger å gjøre for å finne ut hvilket program som lager trøbbel.

Annonse

Hvis du svarer på hvilken Windows-versjon du har (Windows er et operativsystem) så kan jeg si hva du trenger å gjøre for å finne ut hvilket program som lager trøbbel.

Ja jeg har windows 95 tror jeg. Eller 98? Er det stor forskjell?

Mr vil bygge ny, jeg vil ha ferdig ny. For hvis han skal bygge ser jeg for meg at jeg blir uten nett i et år *stønn*

Hvis jeg kjøper nytt, hvor dyrt og hva bør jeg kjøpe da?

Til mitt bruk, det må være idiotsikkert (bokstavelig talt!) Skolearbeid, nett og mulighet for å lage enkle nettsider uten for mye ekstrastæsj jeg ikke skjønner?

Ja jeg har windows 95 tror jeg. Eller 98? Er det stor forskjell?

Mr vil bygge ny, jeg vil ha ferdig ny. For hvis han skal bygge ser jeg for meg at jeg blir uten nett i et år *stønn*

Hvis jeg kjøper nytt, hvor dyrt og hva bør jeg kjøpe da?

Til mitt bruk, det må være idiotsikkert (bokstavelig talt!) Skolearbeid, nett og mulighet for å lage enkle nettsider uten for mye ekstrastæsj jeg ikke skjønner?

Prøv denne: http://download.com.com/3000-2086-10153320.html?tag=lst-0-16

Kjør den i bakgrunnen, gjerne slik at du kan se på den samtidig som du gjør andre ting. Når ting blir tregt, sjekk hvilket program som bruker mye CPU.

Hos meg blir hele systemet tregt en liten stund hver gang Eudora sjekker mail, f.eks.

Det er også en god ide å installere Ad-Aware (finner du på download.com) og kjøre det, og slette spywaren det finner.

Kjør den i bakgrunnen, gjerne slik at du kan se på den samtidig som du gjør andre ting. Når ting blir tregt, sjekk hvilket program som bruker mye CPU.

Hos meg blir hele systemet tregt en liten stund hver gang Eudora sjekker mail, f.eks.

Det er også en god ide å installere Ad-Aware (finner du på download.com) og kjøre det, og slette spywaren det finner.

Oki. skal prøve om jeg får det til. Men jeg fatta ikke en dritt av det du sa altså!

Jaha? Authenticode signature not found, og det betyr?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...