Gå til innhold

Datan lever sitt eget liv

Anbefalte innlegg

Hmm... prøv denne i stedet: http://download.com.com/3000-2094-6771750.html?tag=lst-0-21

Jeg har ikke Windows 98 selv, så jeg får ikke testet dem. I Windows 2000 er denne funksjonaliteten innebygget.

Får ikke til! HRMF!

Får opp en amsse spørsmål om jeg ønsker å åpne fila fra der den ligger, og sier jeg ja så vil den ikke, og spørsmål om jeg vil legge den i programmer. Og der aner jeg ikke hva jeg i så fall gjør!

Kan jo ikke bare putte noe greier jeg ikke vet hva er inn i ei eller anna fil jeg heller ikke vet hva er!!

Huff, drit i det. Jeg får leve med skrothaugen til jeg kan få noe fysisk hjelp her, eller ny maskin.

Så lenge den duger til DOL og E-mail så...

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nyco

19

• Ulv I Faarikaal

9

• citoyen

7

• Zirine

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Får ikke til! HRMF!

Får opp en amsse spørsmål om jeg ønsker å åpne fila fra der den ligger, og sier jeg ja så vil den ikke, og spørsmål om jeg vil legge den i programmer. Og der aner jeg ikke hva jeg i så fall gjør!

Kan jo ikke bare putte noe greier jeg ikke vet hva er inn i ei eller anna fil jeg heller ikke vet hva er!!

Huff, drit i det. Jeg får leve med skrothaugen til jeg kan få noe fysisk hjelp her, eller ny maskin.

Så lenge den duger til DOL og E-mail så...

Er det nedlastingen du har problemer med?

Forsøk å lagre den på skrivebordet, så finner du den igjen. Når den er ferdig nedlastet da er det bare å dobbeltklikke på den, så blir programmet installert.

Ulv I Faarikaal

Du skjønner : det bor en nisse inni PCen, før bodde de i fjøsa, det er ikke så mange fjøs mer. Hver fredag må du sette ut grøt til datanissen under PCen. Når nissen klatrer ned powerkabelen på natt til fredag, må han finne grøten sin ellers tar han grusom hevn, skjønner du. Den lille nisssen kan forårsake mer trøbbel enn godt er for din helse, du kan få musearm bl a, og det har ikke noen med at du ikke har fått mus, men at du har fått for mye mus.

Annonse

Du skjønner : det bor en nisse inni PCen, før bodde de i fjøsa, det er ikke så mange fjøs mer. Hver fredag må du sette ut grøt til datanissen under PCen. Når nissen klatrer ned powerkabelen på natt til fredag, må han finne grøten sin ellers tar han grusom hevn, skjønner du. Den lille nisssen kan forårsake mer trøbbel enn godt er for din helse, du kan få musearm bl a, og det har ikke noen med at du ikke har fått mus, men at du har fått for mye mus.

I min printer bor det et romvesen..derfor får jeg noen aldels tulleruskete utskrifter..særlig når han har tråkka rundt i blekket. Og hver fredag skriker han ut: I am only here for the beer! (ja på engelsk faktisk!?..kan det være en sammensvergelse fra Microsopp?)

Har du nå gitt maskinen din all den kjærlighet og omsorg den trenger?

Jeg tror muligens vi snakker om uforløste spenninger - og at det trengs terapi. Museterapi :)

Åhhh for en tragisk beskjed å få sånn på morran...jeg er en dårlig operatør...

*Ringe psykodatalytikeren på microsoft*

*LOHOL* Det er i alle fall en forklaring jeg skjønner!

I motsetning til "sjekk PUH fil og last ned url48347290%¤¤"¤9 mot den doble analoge koblingsmodusen".

Dæ åppratørn som ikke har alle koblingene i orden, ikke maskinen! *flir*

Ulv I Faarikaal

I min printer bor det et romvesen..derfor får jeg noen aldels tulleruskete utskrifter..særlig når han har tråkka rundt i blekket. Og hver fredag skriker han ut: I am only here for the beer! (ja på engelsk faktisk!?..kan det være en sammensvergelse fra Microsopp?)

Micropop er en skummel fyr, eposten sitter ikke ordentlig fast i PC'en. Da jeg støvsuga her om dagen, sugde jeg opp all eposten min. Tror du jeg kan koble skrivern til støvsugern, sette den på utblåsing og så få skrevet ut eposten ?

Ulv I Faarikaal

*LOHOL* Det er i alle fall en forklaring jeg skjønner!

I motsetning til "sjekk PUH fil og last ned url48347290%¤¤"¤9 mot den doble analoge koblingsmodusen".

Dæ åppratørn som ikke har alle koblingene i orden, ikke maskinen! *flir*

Når man har bunter med gulerøtter i stedet for hender, kan hva som helst skje. Jeg har funnet ut hvordan man retter feil når jeg skriver brev i Word: man slår av og på PC'en og starter på nytt ! Det skal du prøve, skikkelig effektivt.

Annonse

Micropop er en skummel fyr, eposten sitter ikke ordentlig fast i PC'en. Da jeg støvsuga her om dagen, sugde jeg opp all eposten min. Tror du jeg kan koble skrivern til støvsugern, sette den på utblåsing og så få skrevet ut eposten ?

*Kveiler meg...* :0)

Når man har bunter med gulerøtter i stedet for hender, kan hva som helst skje. Jeg har funnet ut hvordan man retter feil når jeg skriver brev i Word: man slår av og på PC'en og starter på nytt ! Det skal du prøve, skikkelig effektivt.

*Tørker lattertårer*

Ja, en velprøvd metode her i huset...har en "overtype" knott i verktøylinja her som stadig skrur seg på selv! Og så driver den å bytter skrifttype av seg selv med jevne mellomrom! Forbanna irriterende!

Og flaut å si det...;0)

"gulerøtter" *hoster kaffen ut av vrangen*

Ulv I Faarikaal

*Tørker lattertårer*

Ja, en velprøvd metode her i huset...har en "overtype" knott i verktøylinja her som stadig skrur seg på selv! Og så driver den å bytter skrifttype av seg selv med jevne mellomrom! Forbanna irriterende!

Og flaut å si det...;0)

"gulerøtter" *hoster kaffen ut av vrangen*

Dataansvarlig sa på telefonen at han ikke visste hva som var i veien med skriveren, og ba meg ta ut strømkabelen og bære den ned til han, ta ei tralle, sa han for den er tung ! OK ! sa jeg. Da jeg kom ned med strømkabelen på tralla, sank han liksom sammen litt og brast i gråt, jeg tror han har en vanskelig jobb.

Jeg kan anbefale et muserensesett, med muserensebørste, muserensevæske og muserensepinner.

He he he...og om jeg ikke får opp lokket så tar jeg like godt og putter hele musa i grønnsåpevann!

Hadde jeg ikke visst at strøm og vann går dårlig sammen, så hadde jeg antakeligvis prøvd akkurat det... ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...