Gå til innhold

Datan lever sitt eget liv

Anbefalte innlegg

I min printer bor det et romvesen..derfor får jeg noen aldels tulleruskete utskrifter..særlig når han har tråkka rundt i blekket. Og hver fredag skriker han ut: I am only here for the beer! (ja på engelsk faktisk!?..kan det være en sammensvergelse fra Microsopp?)

Når du er så teit og fyller skrivern din med øl, så må du jo regne med at romvesner flytter inn! :0D

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nyco

19

• Ulv I Faarikaal

9

• citoyen

7

• Zirine

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

He he he...og om jeg ikke får opp lokket så tar jeg like godt og putter hele musa i grønnsåpevann!

Hadde jeg ikke visst at strøm og vann går dårlig sammen, så hadde jeg antakeligvis prøvd akkurat det... ;0)

Jeg svarte en som spurte hvordan det var å slikke mus, at når den blir våt, kan det bli kortslutning og du kan få støt i tunga :-)

Dataansvarlig sa på telefonen at han ikke visste hva som var i veien med skriveren, og ba meg ta ut strømkabelen og bære den ned til han, ta ei tralle, sa han for den er tung ! OK ! sa jeg. Da jeg kom ned med strømkabelen på tralla, sank han liksom sammen litt og brast i gråt, jeg tror han har en vanskelig jobb.

*riste av latter*

Ulv I Faarikaal

*riste av latter*

Han ringte til meg og sa: du må gå ut, vi skal ta Backup ! En stund etter kom han ut av døra for å gå hjem, da sto jeg utenfor huset og spurte om jeg kunne gå inn igjen ? Er det så farlig å ta Backup ? Hvem er denne Backup forresten ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...