Gjest Julenissen kommer.... Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Altså sånn cirka hvor mye er passelig å gi til f.eks nieser/nevøer? Voksne søsken? Sine godt voksne foreldre? Og gir dere gaver til alle søskenbarna deres? Jeg har søskenbarn i alderen 1-noenogførti! Jeg praktiserer å kun gi til barna. Men hvor skal jeg dra grensa? 12? 15? Hva gjør dere? (Jeg har stor familie, min mann litt mindre familie.) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Voksne søsken får ingenting. Nieser/nevøer ca 150-200. Søskenbarn har jeg aldri gitt til. Vi kuttet ut søsken etter at det ble fler og fler slektinger som kom til. 0 Siter
Gjest Novembermom Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Vi gir til alle. Voksne søsken, barna, foreldre, besteforeldre, nieser, nevøer..... Vi gir for 200-250,- pr person/par. Vi har 26 stk og kjøpe julegaver til inkludert oss selv og par. 0 Siter
flisa Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 jeg gir for 200 til alle utenom mine egne barn- om jeg ikke maler bilder. - Det får holde! :-) Man kan ikke gi mer enn man har likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.