Gå til innhold

FU: Har du lyst å leke pol'ti og røver?!?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det har skjønt....men du, hvis jeg stiger ut av bilen og sier "jeg har dop på meg, prøv å finn det"....tror du muligens de gjør et unntak da?

;-)

Spørs om det hadde vært like pirrende da det i såfall blir utført av kvinner.

Gud bedre.. Du er _nødt_ til å være den desperate tanta mi!!!!

...mitt eneste tantebarn er en liten tass på 2 år, så det tror jeg neppe.

Du er kanskje ikke så mye eldre, men siden du har et nogenlunde utviklet skriftspråk så vil jeg anta at du i det minste har begynt på barneskolen...?

;-)

Annonse

...mitt eneste tantebarn er en liten tass på 2 år, så det tror jeg neppe.

Du er kanskje ikke så mye eldre, men siden du har et nogenlunde utviklet skriftspråk så vil jeg anta at du i det minste har begynt på barneskolen...?

;-)

Har en IQ på ca 800 da. Hadde cand.magen i lomma i det jeg ble født! ;-)

Ørkenvandreren

Jepp!

Heretter henger jeg på meg Colt'en, for endelig å virkeliggjøre barndomsdrømmen.

Pensjonistene er jo ofte blant "verstingene" mht butikktyveri, så vi vil se et gledelig fall i pensjonsutbetalingene når jeg blir varm i trøya....

Da får du god anledning fremover til å lufte dine frustrasjoner... :-)

Vet det... :/

Men gjett om det blir stort tilbakeslag for høyresiden ved neste valg, da!! Alle tenkende individer skjønner jo hvilken vei dette fører. Kunne det bare vært ETT fornuftig parti. Men det er noe galt med dem alle ett eller annet sted i programmene.. Man får vel bare konsentrere seg om seg selv i stedet, men det er jo for gæærnt det óg. Resignere.

Jaja, nå er det helg!!

Galskap! Håper noen tar til vettet i siste sekund før dette faktisk går igjennom. Lite trolig, men.

Det er en farlig utvikling når andre enn politiet skal ha hjemmel for maktbruk overfor individer.

Hva om en butikk-tyv blir innesperret i påvente av politiets ankomst, blir alvorlig og ikke får medisinsk hjelp ?

Hvilket ansvar har da butikk-eier ?

Hvor mye fysisk makt har en slik butikk-eier lov til å bruke overfor en tyv som vil komme seg vekk før politiet kommer ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...