Gå til innhold

Islam og de avskylige vantro

Anbefalte innlegg

Gjest En vantro hund

Jeg har lest noen av innleggene om islam og tror ikke noen helt har fått med seg hva ordet "nedjes" betyr. Nedjes er det alle muslimer skal bekjempe og avsky. Nedjes er mange ting, bl a avføring, urin, hunder, døde dyr, svin og: de vantro. De vantro er -alle- som ikke tror på islam. Forakten for nedjes er total for en -ekte- muslim. Vi nordmenn vil aldri forstå, og vil aldri få innsikt. Nordmenns kvinner er nedrige horer og vil alltid være det. En muslim sa til meg en gang for 15 år siden om Gro H. Brundtland: "dere har en hore til president" samme mann sa "min datter skal aldri få være sammen med en vantro, da dreper jeg henne" Om en muslim lyver for en vantro har ingen betydning, og de lyver for å dekke over adferd og kultur nordmenn ikke liker. Nå beskriver jeg ikke alle mulsimer, bare de "ekte". Mitt innlegg er inspirert av en artikkel på side 14 i Aftenposten i dag som støtter dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75490-islam-og-de-avskylige-vantro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• red

8

• flisa

7

• Ulv I Faarikaal

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Til etterretning:

Vantro er ateister (slik som meg!), buddhister og hinduister, osv.

I koranen står det faktisk at kristne og jøder skal "respekteres", fordi de er "bokens folk" - en referanse til at muslimer, kristne og jøder tilber samme gud, har "Adam og Eva" felles (de deler jo Gamle Testamentet), og muslimer tror videre at Jesus var profet, men at Muhammed var en større profet.

====

Ifølge bibelen skal jeg steines, forøvrig (du kan få vers av meg) - så jeg ser ikke den helt store forskjellen mellom islam og kristendommen....

Med vennlig hilsen

Mens de 'ekte' kristne er noen sympatiske folk ?

Folk gjør og sier utrolig mye drit i en eller annen guds navn. Hev intelektet på folk, så blir vi ferdig med hele religionsgreia en gang for alle :)

Du skriver:"Hev intelektet på folk, så blir vi ferdig med hele religionsgreia en gang for alle :)"

Men hva skulle våpenindustrien gjøre da???

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Til etterretning:

I koranen står det faktisk at kristne og jøder skal "respekteres", fordi de er "bokens folk" - en referanse til at muslimer, kristne og jøder tilber samme gud, har "Adam og Eva" felles (de deler jo Gamle Testamentet), og muslimer tror videre at Jesus var profet, men at Muhammed var en større profet.

====

Ifølge bibelen skal jeg steines, forøvrig (du kan få vers av meg) - så jeg ser ikke den helt store forskjellen mellom islam og kristendommen....

Med vennlig hilsen

Ikke bibelen denne gangen, heller ikke Mein Kampf av Hitler, men koranen.

Til etterretning:

====

Med vennlig hilsen

Forskjellen er at Kristendommens mørke VAR det "enemy within" som vi i stor grad har bekjempet og ufarliggjordt. Så langt har vi ikke lykkes å nå med Islam og muslimene, men likefult går vi til sengs med "mørkefolket" og slipper den trojanske hesten inn.....

Annonse

Til etterretning:

====

Med vennlig hilsen

HJELP! Jeg tror jeg er agnostiker!

Ulv I Faarikaal

Jeg leste artikkelen nå, og forfatteren går ikke så hardt til verks, men jeg har selv opplevd noe av det samme. En sa en gang: "dere er vantro og kvinnene deres er horer, hva skal dere fortelle oss ?" dette sa en med skjegg og hvit lue, han snakket lite norsk, men denne setningen uttalte han perfekt.

Forskjellen er at Kristendommens mørke VAR det "enemy within" som vi i stor grad har bekjempet og ufarliggjordt. Så langt har vi ikke lykkes å nå med Islam og muslimene, men likefult går vi til sengs med "mørkefolket" og slipper den trojanske hesten inn.....

Hei Conan,

Du har helt rett i at vi idag ikke er et "kristent samfunn" (altså, kristne lover), men en humanistisk rettsstat.

Det er heller "usannsynlig" at 1,3% av befolkningen skulle gjøre endre på det!

Derutover er det selvsagt et lite mindretall av disse 1,3% som ønsker å "endre" på det.

Å si (jeg vet du ikke gjør det! :-) ) at en gjeng "bin Laden tilhengere" er "representative" for Islam, er som å påstå at "nazistene er representative for kristendommen". Begge utsagn er åpenbart tåpelige.

Med vennlig hilsen

Du skriver:"Hev intelektet på folk, så blir vi ferdig med hele religionsgreia en gang for alle :)"

Men hva skulle våpenindustrien gjøre da???

Med vennlig hilsen

Jeg tror vi hater vår neste like mye for det, selv om vi lykkes med å fjerne religionshelvete.. :-)

Annonse

Gjest Pricilla

Er det da rart at en del nordmenn ikke er så altfor glad i muslimer?

Jeg har ingen respekt for muslimer - overhodet! Folk som er trangsynt, tror de kan dømme folk til døden etter deres tro, og ikke respekterer andre folk enn deres eget fortjener ingen respekt. (Dette gjelder ikke ALLE muslimer, det finnes noen "normale" også) Etter mitt inntrykk ser de på nordmenn som dritt!

I hvert fall norske kvinner.. de tror det er rett fram. Lurer på hvordan det hadde blitt hvis norske gutter skulle trakassert muslimske kvienner, sånn som muslimske menn trakasserer norske kvienner jeg!

Ulv I Faarikaal

Jeg har ingen respekt for muslimer - overhodet! Folk som er trangsynt, tror de kan dømme folk til døden etter deres tro, og ikke respekterer andre folk enn deres eget fortjener ingen respekt. (Dette gjelder ikke ALLE muslimer, det finnes noen "normale" også) Etter mitt inntrykk ser de på nordmenn som dritt!

I hvert fall norske kvinner.. de tror det er rett fram. Lurer på hvordan det hadde blitt hvis norske gutter skulle trakassert muslimske kvienner, sånn som muslimske menn trakasserer norske kvienner jeg!

Jeg har flørta med gifte muslimske kvinner uten å få trynet slått inn. Men blitt advart av mannen om at det kan være farlig om jeg treffer den rette. Mer vanlig er at hun får unngjelde for å ha snakket med meg.

Ulv I Faarikaal

Hei Conan,

Joda, men religion er jo en særdeles effektiv måte å få folk til å gå i krig på:

"du får lønn i himmelen etter du dør"!

Med vennlig hilsen

Jeg vil heller at den som påstår at man får lønn i himmelen, legger ut så lenge :)

Hei Pricilla,

Du skriver: "Jeg har ingen respekt for muslimer - overhodet!"

etterfulgt av:

"Folk som [...] ikke respekterer andre folk enn deres eget fortjener ingen respekt."

Deretter etterlyser du respekt...???

;-)

Med vennlig hilsen

Jeg vil heller at den som påstår at man får lønn i himmelen, legger ut så lenge :)

"I have little confidence in any enterprise or business or investment

that promises dividends only after the death of the stockholders."

[Robert G. Ingersoll, "A Wooden God" letter to the Chicago Times, March 27, 1890]

Ingersoll var en *klok* mann! :-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...