Gå til innhold

Lei av å mislike kroppen min

Anbefalte innlegg

Gjest Anti-perspirant

Nå er jeg lei av å være misfornøyd med kroppen min. Jeg har slått meg til ro med det som ikke kan forandres på(korte ben osv), men de tre-fire kiloene for mye tenker jeg på hver eneste dag.

Nå er jeg som sagt dritt lei, og har bestemt meg for å ta en avgjørelse om enten å godta at jeg har litt flesk på magen, eller sette i gang et prosjekt om å få fettet bort.

Hva slags erfaringer har dere rundt dette? Noen synspunkter?

Til opplysning så er jeg 17 år gammel..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75498-lei-av-%C3%A5-mislike-kroppen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carisma1365380365

Hvilken 17 åring er fornøyd med kroppen sin. It comes with the territory.

Trener du? Spiser du riktig?

Hvis du svarer nei på begge, kan du begynne der.

Trøst deg med at det blir værre. Når valpefettet har forduftet, kommer andre problemer. Kroppen forfaller når du blir eldre. Så vær blid og glad for den kroppen du har. Du kommer garantert til å savne den kroppen du har nå når du blir eldre. JEG LOVER DEG!!

Trøst deg med at det blir værre. Når valpefettet har forduftet, kommer andre problemer. Kroppen forfaller når du blir eldre. Så vær blid og glad for den kroppen du har. Du kommer garantert til å savne den kroppen du har nå når du blir eldre. JEG LOVER DEG!!

Tiltredes! Tenk om jeg hadde nytt den mens jeg kunne...:) ( min egen altså!)

Carisma1365380365

Emil: Du och jag Alfred...

Alfred: Du och jag Emil!

Vi er enige vi L1!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...