Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lionn

20

• libra

3

• Apostrof

3

• oslogutt

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Nei - du må åpne TRÅDEN i nytt vindu. Dvs - pakk sammen trådene først, så åpne tråden i nytt vindu. Da bør det gå bra.

Teste:

http://forum.doktoronline.no/forum/6/282.ipg?view=thread&thread=1379417

Ok, kapabel.

Men jeg likte ikke helt utseendet på tråden når du gjorde det på den måten. Men siden jeg likevel bare skal vise hvor lang den er, så er det greit.

http://forum.doktoronline.no/forum/11/64.ipg?view=thread&thread=1271482

Sånn var det det skulle se ut, ja. Hvordan gjorde du det?

Du klikker deg inn på tråden, og så kopierer du linken. Men det er ikke den rette linken til hele tråden, så du må bare holde pilen over det første innlegget, så ser du nederst i vinduet hvilken tallkode tråden har. Så bytter du ut tallene i linken du koiperte med de tallene som vises nederst i vinduet.

Voila :)

Du klikker deg inn på tråden, og så kopierer du linken. Men det er ikke den rette linken til hele tråden, så du må bare holde pilen over det første innlegget, så ser du nederst i vinduet hvilken tallkode tråden har. Så bytter du ut tallene i linken du koiperte med de tallene som vises nederst i vinduet.

Voila :)

Ok, men i denne tråden stemte tallene overens både oppe og nede.

Annonse

Dere har vært imponerende flinke, jeg har lest nesten alle innleggene men har ikke fått noen sammenheng da jeg ikke har giddet å lese alt på en gang! :-)

Vi som har skrevet innleggene har heller ikke noen sammenheng ;-)

Jeg detter stadig av lasset, har så mye annet å tenke på!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...