Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lionn

20

• libra

3

• Apostrof

3

• oslogutt

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

FY SØREN! da jeg prøvde å sette slik rekord, så ble vi slettet, -HVER GANG!!!!!!!!!

Det gjelder å prøve et par ganger, for så å bli slettet og så bare sette i gang igjen gang på gang. Da gir webbis opp.

Skrevet

Nei - du må åpne TRÅDEN i nytt vindu. Dvs - pakk sammen trådene først, så åpne tråden i nytt vindu. Da bør det gå bra.

Teste:

http://forum.doktoronline.no/forum/6/282.ipg?view=thread&thread=1379417

Ok, kapabel.

Men jeg likte ikke helt utseendet på tråden når du gjorde det på den måten. Men siden jeg likevel bare skal vise hvor lang den er, så er det greit.

http://forum.doktoronline.no/forum/11/64.ipg?view=thread&thread=1271482

Skrevet

Sånn var det det skulle se ut, ja. Hvordan gjorde du det?

Du klikker deg inn på tråden, og så kopierer du linken. Men det er ikke den rette linken til hele tråden, så du må bare holde pilen over det første innlegget, så ser du nederst i vinduet hvilken tallkode tråden har. Så bytter du ut tallene i linken du koiperte med de tallene som vises nederst i vinduet.

Voila :)

Skrevet

Du klikker deg inn på tråden, og så kopierer du linken. Men det er ikke den rette linken til hele tråden, så du må bare holde pilen over det første innlegget, så ser du nederst i vinduet hvilken tallkode tråden har. Så bytter du ut tallene i linken du koiperte med de tallene som vises nederst i vinduet.

Voila :)

Ok, men i denne tråden stemte tallene overens både oppe og nede.

Skrevet

FY SØREN! da jeg prøvde å sette slik rekord, så ble vi slettet, -HVER GANG!!!!!!!!!

Det er bare å ligge lavt i terrenget og holde kjeft om rekordforsøket :-)

Vi hadde tomånedersdag på tirsdag!

Skrevet

14 klikk bred, men "bare" 31 klikk ned på min pc..

Sannsynligvis fordi du har større skjerm eller en annen nettleser :-)

Skrevet

Dere har vært imponerende flinke, jeg har lest nesten alle innleggene men har ikke fått noen sammenheng da jeg ikke har giddet å lese alt på en gang! :-)

Skrevet

Dere har vært imponerende flinke, jeg har lest nesten alle innleggene men har ikke fått noen sammenheng da jeg ikke har giddet å lese alt på en gang! :-)

Vi som har skrevet innleggene har heller ikke noen sammenheng ;-)

Jeg detter stadig av lasset, har så mye annet å tenke på!

Skrevet

Jeg begynte å lese,men jeg ga opp....Imponerende tråd? JA!

Ble litt bekymret da du og luska begynte med kukk og fitte.....he he he dere dro dere forøvrig fint inn!!

GRATULERER!!

=o)

Skrevet

Har du ikke giddet? Hva er dette for latskap?

Skrevet

Jeg begynte å lese,men jeg ga opp....Imponerende tråd? JA!

Ble litt bekymret da du og luska begynte med kukk og fitte.....he he he dere dro dere forøvrig fint inn!!

GRATULERER!!

=o)

Å, gud, dette er stort. Takk og takk og takk.

Skrevet

Gratulerer! Jeg har sett at dere holder på enda. Vår assosiasjonstråd her ble rimelig fort slettet.

Skrevet

Gratulerer! Jeg har sett at dere holder på enda. Vår assosiasjonstråd her ble rimelig fort slettet.

Ja, vi takker, og er rimelig stolte.

Skrevet

Da er dette en sorgens dag.

Jeg skulle inn å se på den, men ikke forbannet. Og kanskje legge inn et innlegg sånn at den ble enda lenger, men neida :-(

Skrevet

Jeg skulle inn å se på den, men ikke forbannet. Og kanskje legge inn et innlegg sånn at den ble enda lenger, men neida :-(

Men heder og berømmelse har vi fått.

Skrevet

Men heder og berømmelse har vi fått.

....all ære for det. Riktig dyktige må dere ha vært. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...