Amiga Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Hvordan oppfører dette jævelskapet seg? Fikk det i to mailer nå fra en doler med e-post adresse [email protected] Norton stoppet det da, men er det maskinen til den personen som er infisert? 0 Siter
Female Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Fikk mail fra samme person som deg...tror jeg.. Trodde ikke jeg kjente noen med den endingen i adressen jeg.. Sjekka mail med Mailwasher, så her ble den stoppet av Norton før jeg fikk den ned i OE.. I min mail sto det at vedkommende hadde sendt samme mail til deg.....?? (sletta den rett fra mailwasher jeg asså) 0 Siter
Female Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Bugbear-ormen sprer privat e-post http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/dd20021004111038_ero_69071641 0 Siter
Amiga Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Skrevet 4. oktober 2002 Fikk mail fra samme person som deg...tror jeg.. Trodde ikke jeg kjente noen med den endingen i adressen jeg.. Sjekka mail med Mailwasher, så her ble den stoppet av Norton før jeg fikk den ned i OE.. I min mail sto det at vedkommende hadde sendt samme mail til deg.....?? (sletta den rett fra mailwasher jeg asså) Sjekk mailen din. :-) 0 Siter
Female Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Sjekk mailen din. :-) Har svart deg..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.