Gå til innhold

Skjemmes du noen gang over kjæresten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri. Jeg har kjæreste som går rett hjem hvor det skal være. En kjæreste som jeg er stolt av og kunne tatt med i en hvilken som helst sammenheng.

Å være sammen med en man føler grunn til å skjemmes over kan vel ikke være noe særlig.....

Det har skjedd en gang vi var på fest med folk vi ikke kjente så godt og han ble litt for full.... Da var jeg både flau og sint!

Ellers er jeg aldri flau over han. Det har skjeddd at jeg har vært irritert fordi han er sta, men aldri flau.

Annonse

Langt i fra! Jeg er så stolt av henne at jeg kunne bælje det ut fra hustakene med megafon.

Spørre sånn, agitt...hmf

Jeg lovte henne forresten å henge meg på ett innlegg etter deg og fortelle deg, litt diskre, at hun ønsket seg en DVD-spiller til bursdagen sin.

Hvis du liker filmer du også så er jo gaven egentlig ganske genial, i og med at du jo får like mye ut av gaven selv :)

Annonse

Jeg lovte henne forresten å henge meg på ett innlegg etter deg og fortelle deg, litt diskre, at hun ønsket seg en DVD-spiller til bursdagen sin.

Hvis du liker filmer du også så er jo gaven egentlig ganske genial, i og med at du jo får like mye ut av gaven selv :)

Det er notért! Men jeg ville foretrukket en PlayStation II slik at en kunne spille dritkule spill og se filmer på samme maskinen - dog ikke samtidig.

Sånn ellers gir jeg mye, for ikke å si alt av meg selv.

Mvh

Det er notért! Men jeg ville foretrukket en PlayStation II slik at en kunne spille dritkule spill og se filmer på samme maskinen - dog ikke samtidig.

Sånn ellers gir jeg mye, for ikke å si alt av meg selv.

Mvh

Så vidt jeg har hørt så er Play Station en ok DVD-maskin, så det er kanskje likegreit! Dog må du sjekke ut om du kan gjøre den sonefri sånn at du kan få filmene fra utlandet, billig, før de kommer på kino i Norge.

Det å gi av seg selv er selvsagt det viktigste!

Så vidt jeg har hørt så er Play Station en ok DVD-maskin, så det er kanskje likegreit! Dog må du sjekke ut om du kan gjøre den sonefri sånn at du kan få filmene fra utlandet, billig, før de kommer på kino i Norge.

Det å gi av seg selv er selvsagt det viktigste!

Kanke sammenligne det han gir av seg selv med en Playstation II likkavæl da! *s*

#vil ha med 2 håndkontrollere#

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...