Gå til innhold

Skjemmes du noen gang over kjæresten?

Anbefalte innlegg

Gjest Lisa Marie
Skrevet

Enten fordi du synes han gjør eller sier noe dumt, eller fordi du vet andre ikke liker ham?

Skrevet

Aldri. Jeg har kjæreste som går rett hjem hvor det skal være. En kjæreste som jeg er stolt av og kunne tatt med i en hvilken som helst sammenheng.

Å være sammen med en man føler grunn til å skjemmes over kan vel ikke være noe særlig.....

Gjest Pricilla
Skrevet

Skjemmes og skjemmes.. Synes har oppfører seg teit og utrloig barnslig når ve er sammen med venner noen ganger. Men dete r sånn han er, så da får han bare være sånn..

Jeg er minst like teit andre ganger... : )

Skrevet

Jeg skjemmer mer alltid over mine, men ingen av mine har noenganger skjemt seg over meg.

Rart det der, men alle kan vel heller ikke være som meg.

Skrevet

Det har skjedd en gang vi var på fest med folk vi ikke kjente så godt og han ble litt for full.... Da var jeg både flau og sint!

Ellers er jeg aldri flau over han. Det har skjeddd at jeg har vært irritert fordi han er sta, men aldri flau.

Skrevet

Langt i fra! Jeg er så stolt av henne at jeg kunne bælje det ut fra hustakene med megafon.

Spørre sånn, agitt...hmf

Carisma1365380365
Skrevet

Kjærester er ofte en refleksjon av deg selv, så hvis han driter seg ut, er en kanskje redd for at det skal ha ringvirkninger og sverte deg som person.

Gjest Hilsen Nååå, Sør, Taj Mahal , osv
Skrevet

Langt i fra! Jeg er så stolt av henne at jeg kunne bælje det ut fra hustakene med megafon.

Spørre sånn, agitt...hmf

Du trenger ikke megafon for å bælje!

;-)

Skrevet

Spørre sånn, agitt...hmf

Jeg lovte henne forresten å henge meg på ett innlegg etter deg og fortelle deg, litt diskre, at hun ønsket seg en DVD-spiller til bursdagen sin.

Hvis du liker filmer du også så er jo gaven egentlig ganske genial, i og med at du jo får like mye ut av gaven selv :)

Skrevet

nope, Har aldri vært flau over han :) Er stolt over min kjære, jeg :)

Skrevet

Nei, tvert i mot, jeg er veldig stolt av samboeren min. Han er kjekk, godt likt, morsom, intelligent, høflig og jeg kunne fortsatt i evigheter. Hvis man skjemmes over kjæresten sin sier det vel litt om hvor dårlig forhold man må ha...

Skrevet

Kommer an på hvordan skjemmes du mener.

Han har klart å gjøre meg skikkelig flau noen ganger, ja. Men ikke noe alvorlig.

Skrevet

Du trenger ikke megafon for å bælje!

;-)

Selv på denne tiden av døgnet er all smiger velkommen.

Mvh

Skrevet

Jeg lovte henne forresten å henge meg på ett innlegg etter deg og fortelle deg, litt diskre, at hun ønsket seg en DVD-spiller til bursdagen sin.

Hvis du liker filmer du også så er jo gaven egentlig ganske genial, i og med at du jo får like mye ut av gaven selv :)

Det er notért! Men jeg ville foretrukket en PlayStation II slik at en kunne spille dritkule spill og se filmer på samme maskinen - dog ikke samtidig.

Sånn ellers gir jeg mye, for ikke å si alt av meg selv.

Mvh

Skrevet

Det er notért! Men jeg ville foretrukket en PlayStation II slik at en kunne spille dritkule spill og se filmer på samme maskinen - dog ikke samtidig.

Sånn ellers gir jeg mye, for ikke å si alt av meg selv.

Mvh

Så vidt jeg har hørt så er Play Station en ok DVD-maskin, så det er kanskje likegreit! Dog må du sjekke ut om du kan gjøre den sonefri sånn at du kan få filmene fra utlandet, billig, før de kommer på kino i Norge.

Det å gi av seg selv er selvsagt det viktigste!

Skrevet

Spørre sånn, agitt...hmf

*byr seg fram* :-)

Skrevet

Så vidt jeg har hørt så er Play Station en ok DVD-maskin, så det er kanskje likegreit! Dog må du sjekke ut om du kan gjøre den sonefri sånn at du kan få filmene fra utlandet, billig, før de kommer på kino i Norge.

Det å gi av seg selv er selvsagt det viktigste!

Kanke sammenligne det han gir av seg selv med en Playstation II likkavæl da! *s*

#vil ha med 2 håndkontrollere#

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...