Gå til innhold

Hva er det beste du vet? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt til sin tid.

Biff kan være jævla digg.

Øl kan være jævla digg.

Iskald cola kan være jævla digg.

Sex kan være jævla digg.

Det å lykkes i noe kan være jævla digg.

Det å slappe av i sofaen en kveld, helt alene med røyk, iskald cola, noe godis og en jævla god DVD-film, kan være jævla digg.

Alt til sin tid.

Å ha helt fri. Tappe i badekaret, så varmt at det nesten er uutholdelig. Sette på en god CD eller lytte til radioen, mens jeg ligger i badekaret. Lese ei god bok samtidig. Samt nippe til litt rødvin. Samtidig.

Deeeeeiiiilig

+ en del ting jeg foretrekker å holde som en hemmelighet mellom min mann og meg...

Annonse

Gjest Kone mor på 40

Huset for meg selv en hel helg en gang iløpet av den mørke årstiden. Ingen blir bedt på besøk. Alle invitasjoner avslås. Bare fred og ro, ei god bok, rødvin, god og lettlaga mat, varme bad og ansiktsmasker, spaserturer (hvor jeg prøver å unngå folk jeg kjenner for å slippe ytterligere invitasjoner - de fleste synes tydeligvis det er pyton å være alene en helg), og TV hvis jeg finner noe som fenger. Og ikke å glemme; stearinlys.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...