Gå til innhold

Jeg er en jævel...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

12

• Mr Kahn

7

• Dorthe

5

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

Ehh..atte jeg har mer spesialisert meg på selve etinga jeg, Mr Kahn, om du skjønner. Der er jeg tilnærma uslåelig. Et helt dream team alene. Ja.

det er jaggu bra at du holder litt igjen og skriver "tilnærma", retz. eg har nemlig ein stygg mistanke om at eg går deg ein høg gang her.

*gliz*

Annonse

Jeg var i gamle Jugoslavia og spiste pølse på markedet med masse hvitløk. Reiseleder spurte dagen etter hvor mye jeg skulle ha for å ikke bli med bussen :-) :-) Men godt var det.

Slike pølser har jeg spist også, i Kroatia på Interrail.

Husk, hvitløk er sunt.

Er det det ? For andre ? Det ser ut som folk stikker i alle retninger.

Folk får lære seg til å bli litt sunnere sjøl :-). Har aldri møtt noen som har stukket av selv etter tzatziki med utrolig mye hvitløk.

Men så bor jo jeg i ghettoen også og de fleste her er ganske liberale.

Annonse

Du, nå har du vært ekstremt snill i hele dag, hva skjer?

Tror nesten noen skriver med nicket ditt, for du og pannekake er lissom ikke det jeg forbinder med hverandre :)

Nå kunne jeg selvsagt sitert noen gamle jungelord, men det kan skake opp de sarte. Som du vet, så frekventerer jeg ikke DOL på regulær basis lenger, og mine motstandere på andre nettsteder ser ut til å ha emigrert eller blitt sengeliggende. Hva gjør en da?

Jo, pludrer på DOL-språket, slik jeg engang gjorde, må være ca en evighet siden...åssen da?

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...