Gå til innhold

Jeg er en jævel...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

12

• Mr Kahn

7

• Dorthe

5

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Jeg liker troll som stinker...

=o)

Hvitløk er bare for j...

Men den som stinker kjenner det ikke, og stort sett ikke de andre som også har fråtsa i den velsmakende knollen heller. Jeg har en gang i mellom spist så mye at det lukter i hele rommet.

Kom på noe: en amerikaner jeg kjenner fikk høre om "fishballs" så litt vantro på meg og sa; "you're kidding, fish has no balls !".

til orientering, det heter "Fish meat balls" - - - jeg vet, for vi måtte vrake flere paller med bokser hvor det stod "fishballs" på - fra fabrikken. Jeg jobbet med slike før :-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

til orientering, det heter "Fish meat balls" - - - jeg vet, for vi måtte vrake flere paller med bokser hvor det stod "fishballs" på - fra fabrikken. Jeg jobbet med slike før :-)

Det er ikke alltid man er korrekt i språket, men det blir som regel oversett. Verdenkjent er kineserne som hadde et studio som het noe på kinesisk som "høyreiste hane" eller "stolte hane" det ble overstt til "Erected Cock Studios Ltd." ingen var i tvil hva de drev med der :-) men det var design, og ikke av dildoer.

Det er ikke alltid man er korrekt i språket, men det blir som regel oversett. Verdenkjent er kineserne som hadde et studio som het noe på kinesisk som "høyreiste hane" eller "stolte hane" det ble overstt til "Erected Cock Studios Ltd." ingen var i tvil hva de drev med der :-) men det var design, og ikke av dildoer.

*lol*

Jeg vet om en som HETER Steve Cook...

Annonse

Oppskrift? Jeg finner aldri en som gir GODE brownies...

Poenget er at for å få til gode Brownies så må du være litt dårlig til å bake og gjerne slurve litt mens du gjør det.

Jeg bruker oppskrifta som står på sida av Freia bakekakaoeska og har fått masse skryt av browniesene mine.

De som skryter har gjerne smakt andre ting jeg har laget så det er kanskje derfor jeg får skryt? Jeg er ganske god på steinboller og steinmuffins også.

Sjokk?

Åja, at du ikke har skjelt ut noen her på lenge? :)

Sjokket var vel ikke sååå voldsomt!

Når en kommer inn på DOL, så er det som å komme inn i en porselensbutikk, hvor det står ei stram snurpelurpe bak disken og ser strengt på deg, eller et bibliotek hvor alvorlige mennesker krøker seg sammen over sitt mellom messing og mahogny.

Kan noen bebreide en gammal gubbefan for å bli overmannet av fristelsen til å prompe høyt bare for å se noen masker revne? ;-)

Men, den tid er forbi, og det var «moro» så lenge noen svarte. Nå kan jeg formelig se hvordan disse palestinaskjerfene lener seg frem i stolen hver gang jeg kommer inn, klar med fingern på sletteknappen og bannbullen. De kan ta det helt med ro, jeg har andre steder å «boltre» meg på, hvor også motstanden er litt mer enn på kattepusnivået.

Men innimellom slagene skal jeg ta med meg strikketøyet og pannekakejernet og besøke dere. Det var jo tross alt her på DOL det hele begynte, at jeg oppdaget rekkevidden av dette mediet.

Aldri så gæli... ;-)

Mvh

Gjest lottebosse

Hvitløk er bare for j...

Men den som stinker kjenner det ikke, og stort sett ikke de andre som også har fråtsa i den velsmakende knollen heller. Jeg har en gang i mellom spist så mye at det lukter i hele rommet.

Har du tenkt på hvordan den fårikålen du liker lukter?

Jeg spyr hver gang naboene mine lager dette :)

Takke meg til hvitløken,men den skal ikke overdrives:P

Ulv I Faarikaal

Har du tenkt på hvordan den fårikålen du liker lukter?

Jeg spyr hver gang naboene mine lager dette :)

Takke meg til hvitløken,men den skal ikke overdrives:P

Inne hos meg lukta det python, og jeg løp ut med søpleposen, leita rundt hele den lille kåken min for å finne den døde rotta eller hva det kunne være. Jeg stakk innom naboen for å spørre om de kunne kjenne lukta, og da de åpna døra spurte jeg om å få låne en suppeterning i stedet. Fårikållukta slo i mot meg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...