Gå til innhold

Ville du/dere klart å beholde vennskapet til en som viste seg å være pedofil ..

Anbefalte innlegg

og hadde voldtatt en 4åring.

Ville du klart å støtte og trøste den mannen? Vært en venn?

Ikke jeg. Uansett hvor gode venner jeg hadde vært med den personen før. Ingen som skader et menneske med vilje, ville vært min venn.

Fortsetter under...

Er du gal? Aldri i livet om jeg hadde snakket med ham igjen. Men av erfaring vet jeg at folk blir rasende når de hører om slike ting og er villige til å myrde men når ting skjer er de ganske tilbakeholdne og beholder vennskapet til overgriperen. "Er du sikker på at det er sant, han er jo så hyggelig"

Annonse

I prinsippet _NEI_..Om jeg hadde havnet i en slik situasjon?? Kan jeg ikke svare på.....

DET KAN INGEN AV OSS!!

Vi kan være så fordømmende som faen når det er snakk om HVIS,,realiteten blir helt annerledes om vi hadde opplevd det!

Ergo:det blir bare synsing,fordommer,moral og oppdragelse..

Personlig er jeg for lobotomering.....men jeg er jo en smule brisen, så min onde tvilling titter frem i ordene her...he he he

=o)

Gjest lottebosse

Svaret er utvilsomt NEI.

Jeg har gransket meg selv i spørsmålet om jeg var i stand til å ta et annet menneskes liv og den eneste anledningen var hvis noen gjorde noe slik mot barna mine.

Så nei,de er uhelbredelige avskum som fortjener å råtne ner i jorda.

Annonse

Hvordan vet du at det er voldtekt, og at det er sant? Jeg stoler iallefall ikke på en slik "sannhet". Her jeg bor er det en barne-familie hvor faren er dømt for noe med ei lita jente.(utenfor familien).

Jeg hadde ikke bodd her lenge før ei slarvekjerring dukka

opp å skulle fortelle meg om hva slags monster det var og hvilket hus han bodde. Jeg ga vedkommende beskjed om at hun ikke måtte komme til meg med sånn dritt. Det viste seg senere at han langtifra var noen voldtektsmann.

Jeg er på hils med vedkommende, og prater vi så er det om hverdagslige tingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...