gurine2 Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Hei. Har et spørsmål jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med. Jeg er ansvarlig for utbetaling av lønninger i bedriften jeg jobber i. For en stund siden begynte det en ny arbeidstaker hos oss, som ble sykmeldt etter en uke. Da han ikke har jobbet to uker da han ble syk, skal ikke vi betale sykepenger i arbeidsgiverperioden.Har han krav på noe fra f.eks trygdekontoret i den normale arbeidsgiverperioden? Eller fra forrige arbeidsgiver? Hmm, her står jeg fast. Takknemmelig for svar! På forhånd tusen takk. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Ta en telefon til Trygdeetatens servicetelefon: 810 33 810 :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.