Gå til innhold

Ari og Mertha bør donere inntektene av boka si til veldedighet

Anbefalte innlegg

Ettersom brylluppet (som er utgangspunktet for boka!) er betalt av offentlige midler,så synes jeg de bør gi bokinntektene til veldedige formål.Det vil også gi et positiv signal til folket!

Siterer litt fra Merhtas beskrivelse av seg selv:– _Hun suger inn naturinntrykkene, og blir til de grader overveldet av lys og naturinntrykk at hun omtaler seg selv som en lysfontene_

Snakk om og digge og opphøye seg selv!!!Eh....

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=6&item=235357

Fortsetter under...

Jeg må si at jeg synes Märtha og Ari går over alle grenser nå. Dette er blitt helt patetisk. Lysfontene hva slags omtale om seg selv er det? Ikke gjør de noen ting og lever som livet skulle være en evig luxuxferie.

Jeg må si at jeg synes Märtha og Ari går over alle grenser nå. Dette er blitt helt patetisk. Lysfontene hva slags omtale om seg selv er det? Ikke gjør de noen ting og lever som livet skulle være en evig luxuxferie.

Husk nå på at Ari aldri har brukt ordet lysfontene. Derimot Lyzfontene har han vel vært inne på.

Etter å ha lest "boka" hans var jeg rimelig overasket over at han i det hele tatt klarte folkeskolen. Dette sto til stryk allerede i 7.klasse.

Husk nå på at Ari aldri har brukt ordet lysfontene. Derimot Lyzfontene har han vel vært inne på.

Etter å ha lest "boka" hans var jeg rimelig overasket over at han i det hele tatt klarte folkeskolen. Dette sto til stryk allerede i 7.klasse.

Jeg skammer meg ikke fordi jeg ikke har lest boka hans. Ikke skal jeg lese boka om bryllupet heller.

Sponser ikke de to. Jeg blir helt målløs av dem. Har ikke ord for hva jeg synes om dem.

Jeg skammer meg ikke fordi jeg ikke har lest boka hans. Ikke skal jeg lese boka om bryllupet heller.

Sponser ikke de to. Jeg blir helt målløs av dem. Har ikke ord for hva jeg synes om dem.

Jeg leste ikke boka fordi jeg skammet meg over ikke å ha gjordt det, men fordi jeg ble rimelig nyskjerring på om det var noe fornuftig over denne personen.

Etter å ha brukt en drøy time på dette heftet med platte påbegynte skolestiler totalt blottet for mening og sammenheng kom jeg frem til at fyren er fullstendig talentløs. Videre kom jeg frem til hvorfor han fikk så gode kritikker for boka. Den eneste grunnen til at noen forståsegpåer ga denne boka terningkast 6 er fordi vedkommende ikke skjønte det kvidder av boka, men det kan vi jo ikke innrømme? Neida, da genierklærer vi mannen i stedet da.

Ellers er det tilfeldig. At ingen har lest boka, men at det faktisk ER en terning de bruker. Man kan jo være heldig i yatzi også.

Jeg leste ikke boka fordi jeg skammet meg over ikke å ha gjordt det, men fordi jeg ble rimelig nyskjerring på om det var noe fornuftig over denne personen.

Etter å ha brukt en drøy time på dette heftet med platte påbegynte skolestiler totalt blottet for mening og sammenheng kom jeg frem til at fyren er fullstendig talentløs. Videre kom jeg frem til hvorfor han fikk så gode kritikker for boka. Den eneste grunnen til at noen forståsegpåer ga denne boka terningkast 6 er fordi vedkommende ikke skjønte det kvidder av boka, men det kan vi jo ikke innrømme? Neida, da genierklærer vi mannen i stedet da.

Ellers er det tilfeldig. At ingen har lest boka, men at det faktisk ER en terning de bruker. Man kan jo være heldig i yatzi også.

Jeg forstår jo at mitt førsteinntrykk av Ari,etter din beskrielse stemte. Han ser jo ut som en talentløs, kvalmende, ekkel fyr. Hvordan kan noen sjarmeres av ham?

Jeg har egentlig ikke noe i mot kongehuset så det er ikke derfor jeg misliker parets oppførsel så sterkt.

Annonse

Jeg tror jeg nylig tok en test på om jeg var en lysfontene etter en link på dol..desverre kom jeg ut som en gatelykt så noen rikdom på mitt bryllup blir det vel ikke?

Mertha tok sikkert samma fuckings testen og bløffet som en helt....!!!

=o)

Fy som du spotter kongehuset...Sånt noe gjør ikke trauste blå hus..ehhh blå bjørner..eller en prompende vaffelekspert av en STOOOR bjørn.....

Boka var dønn kjedelig..jeg skriver faktisk bedre!!

*høy på pæra*

Fy som du spotter kongehuset...Sånt noe gjør ikke trauste blå hus..ehhh blå bjørner..eller en prompende vaffelekspert av en STOOOR bjørn.....

Boka var dønn kjedelig..jeg skriver faktisk bedre!!

*høy på pæra*

Jeg spotter kongehuset så mye jeg vil så! Eneste grunnen til at du har så respekt for Martha og Ari er vel fordi de giftet seg på Lerkendal.*L*

Forøvrig synes jeg Ari skriver som en dyslektisk Shetlandsponny som knegger med en fryktelig aksent. Der er vi fda enige.

Forresten, siden dere fikk bryllupet oppe hos dere synes jeg Martha og Ari kan legge skilsmissen her nede.*ler*

Jeg spotter kongehuset så mye jeg vil så! Eneste grunnen til at du har så respekt for Martha og Ari er vel fordi de giftet seg på Lerkendal.*L*

Forøvrig synes jeg Ari skriver som en dyslektisk Shetlandsponny som knegger med en fryktelig aksent. Der er vi fda enige.

Forresten, siden dere fikk bryllupet oppe hos dere synes jeg Martha og Ari kan legge skilsmissen her nede.*ler*

Jeg emigrerte til Portugal en uke da de gifte seg jeg....

*smart*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...