Gå til innhold

Kan du løse gåten..........?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kan dere ikke fatte og begripe at svaret ikke er ordet DET??? Det gir jo ikke noen mening i det hele tatt??? Det er ikke en luregåte, hvor svaret er ordet _det_!

Svaret er som nevnt av flere her tidligere:

Tiedemann!

Barn ler av det: Tiedemann (Sesam stasjon)

Du treffer det på toget: Ahaaa: Tiedemann - Sesam (tog)stasjon, ikkesant!

Du finner det på Rema1000: Tiedemann (tobakk ja)

Voksne kommer i fengsel av det, vel her har det skjedd en feil i årenes løp, (gåten er _gammel_), det skal være voksne DØR av det, evt. kommer på sykeus: Nemlig, Tiedemann (tobakk igjen ja)

*sukk*

Kan dere ikke fatte og begripe at svaret ikke er ordet DET??? Det gir jo ikke noen mening i det hele tatt??? Det er ikke en luregåte, hvor svaret er ordet _det_!

Svaret er som nevnt av flere her tidligere:

Tiedemann!

Barn ler av det: Tiedemann (Sesam stasjon)

Du treffer det på toget: Ahaaa: Tiedemann - Sesam (tog)stasjon, ikkesant!

Du finner det på Rema1000: Tiedemann (tobakk ja)

Voksne kommer i fengsel av det, vel her har det skjedd en feil i årenes løp, (gåten er _gammel_), det skal være voksne DØR av det, evt. kommer på sykeus: Nemlig, Tiedemann (tobakk igjen ja)

*sukk*

Neida, Lurven, du tar feil. Se utredningene mine lenger nede, pluss Ankis svar.

Tiedemann, du liksom.. *tsk tsk*

Annonse

Neida, Lurven, du tar feil. Se utredningene mine lenger nede, pluss Ankis svar.

Tiedemann, du liksom.. *tsk tsk*

Nei og nei og atter nei, dere er helt på bærtur!!

Jeg _vet_ at svaret er Tiedemann!

Hva er det? Er det liksom gåten?? Da er den i såfall fullstendig ulogisk og meningsløs og henger overhode ikke på greip!

Svaret er jo så lett, Tiedemann! Ser dere ikke det? Dere roter dere helt bort nå jo, og prøver å gjøre den mye mer innviklet enn den er.

Hvis det du sier skulle stemme, så kunne gåten like gjerne gått slik:

blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla

Hva er det?

Svar: Det er det....

Nope, tror ikke det nei!

Hva er det? Er det liksom gåten?? Da er den i såfall fullstendig ulogisk og meningsløs og henger overhode ikke på greip!

Svaret er jo så lett, Tiedemann! Ser dere ikke det? Dere roter dere helt bort nå jo, og prøver å gjøre den mye mer innviklet enn den er.

blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla

Hva er det?

Nope, tror ikke det nei!

jeg holder med deg jeg Lurven

Hva er det?

Nope, tror ikke det nei!

Hehehe.. men det er jo DET som er cluet! At man skal bli helt opphengt i hva i all verden de fire opplysningene kan ha felles - mens det kun er den siste setningen man skal besvare! Så, JA - det kunne hett "blablablablabla osv", men da ville det jo ikke vært noe der til å forvirre folk. ;o)

*slenger over en kald brus til Lurven*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...