Gå til innhold

Osama og Meg

Anbefalte innlegg

Jeg har et fellestrekk med denne manen, det er at jeg har gjordt meg skyldig i lovbrudd i følge føderale regler fra den amerikanske kongressen.

Det har seg nemlis lik at jeg innstalerte et program. I dette programet lå det noe spyware av noe slag som lurte seg inn som et innstalert program i programfil mappen. Det lar seg ikke avinstalere og ved å slette det fjerner du bare snarveien. Har en som kommer og ordner det for meg i dag, men i mellomtiden kommer det pop-ups i et sett. På en del av disse er det et registreringsskjema til forskjellige web sider og firmaer, og noen vil ikke la seg lukke før dette er utfylt. Dårlig reklame spør du meg, for jeg skjønner ikke at noen vil ha noe med disse firmaene å gjøre etter at de har herjet villt med maskinen til folk.

Det jeg i alle fall har gjordt er å fylle ut disse skjemaene. Det har blitt mange ord jeg har lært av Bruvce Willis på film og rap videoer på MTV og slikt. Et eksempel er FU** you and the Pop-up you rode in on, eller andre obskøne ord som kan settes inn i stedet for navn, adresse og e-post adresse. Nå har det to ganger etter at jeg sendte dette kommet opp en side fra den amerikanske kongressen som forteller meg med en hel drøss paragrafer at jeg har gjordt meg skyldig i forbrytelser. Explicit language, obskøn adferd overfor mottaker og diverse greier. Det er tydeligvis et filter som ligger inne slik at enkelte ord fanges opp og avsender blir holdt ansvarlig for dette.

Ergo, jeg er nå etterlyst i USA for å ha sagt FU** på internett og venter FBI på døra når om helst. Dersom dere ikke hører noe fra meg på en stund er det fordi jeg sitter oppe i fjellene i hulen min og gjemmer meg for FBI og antiterror styrker fra U.S. Airforces.

Dersom noen har noe hermetikk å avvse ville jeg blitt glad for dette.

Mange hilsener med ønske om fred på jord fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75673-osama-og-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...