Gå til innhold

selge 3 års gammel pc

Anbefalte innlegg

Gjest Bør Børson

men desverre er det noe som er ødlagt på hardisken,fikk jeg beskjed om under formateringen,så det var misslykket:o(

Men går det ann å få solgt noe slik,eventuelt hva kan man ta? Kabinett,15" skjerm og tastatur,soundblaster lydkort,ikke høytalere og ikke mus

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75711-selge-3-%C3%A5rs-gammel-pc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan selge det uten hardisk, eller kjøpe en brukt hardisk å sette i før du selger.

Uansett må du finne ut hvor mye minne maskina har, hvilken programvare som ev. skal følge med, hvor kraftig prosessoren er, hvilken type prosessor. Ev. hva maskina heter dersom du kjøpte en "ferdigmaskin".

Du får neppe så fryktelig mye for den. (2-4 000)

Gjest Bør Børson

Du kan selge det uten hardisk, eller kjøpe en brukt hardisk å sette i før du selger.

Uansett må du finne ut hvor mye minne maskina har, hvilken programvare som ev. skal følge med, hvor kraftig prosessoren er, hvilken type prosessor. Ev. hva maskina heter dersom du kjøpte en "ferdigmaskin".

Du får neppe så fryktelig mye for den. (2-4 000)

DA må jeg grave frem kvitteringen,det står vel der kanskje...men jeg hadde bare håpa på 500 kroner jeg altså*s*

Selg den på QXl. Det er helt utrolig hva folk betaler for gammel dritt der. Det har blitt nærmest umulig å få tak i gammelt utstyr til en rimelig penge, fordi folk som ikke har peiling på verdien på datautstyr betaler i dyre dommer for de forutnevnte gamle dritten.

"............."

Annonse

DA må jeg grave frem kvitteringen,det står vel der kanskje...men jeg hadde bare håpa på 500 kroner jeg altså*s*

Åh, det er som regel utrolig hva man ikke kan presse ut av folk.

Her om dagen så jeg iallefall noen som gladelig betalte 1500 kroner for en pentium 133 med 15" skjerm og 2 gig hardisk, 32MB minne.

Så et par tre tusen for en tre år gammel maskin burde da gå bra. Men nå tenkte jeg med hardisk da, tilfelle du skulle skaffe en først f.eks.

Hvis ikke kan du jo splitte opp en og en del på qxl eller noe slikt :-)

Gjest ChiengMai

Åh, det er som regel utrolig hva man ikke kan presse ut av folk.

Her om dagen så jeg iallefall noen som gladelig betalte 1500 kroner for en pentium 133 med 15" skjerm og 2 gig hardisk, 32MB minne.

Så et par tre tusen for en tre år gammel maskin burde da gå bra. Men nå tenkte jeg med hardisk da, tilfelle du skulle skaffe en først f.eks.

Hvis ikke kan du jo splitte opp en og en del på qxl eller noe slikt :-)

Det er datamaskinen definitivt ikke verdt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...