Retz Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 De som de gregorianske munkene synger? Har fullstendig jernteppe her! 0 Siter
Carlina Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Kunne du ikke spørre om noe vanskligere da Retz?? Vet bare om Era jeg...thats it.. =o) 0 Siter
Retz Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Skrevet 6. oktober 2002 Kunne du ikke spørre om noe vanskligere da Retz?? Vet bare om Era jeg...thats it.. =o) Jeg _vet_ det, men klarer bare ikke å huske det! :-( Hmm..noe med A??? Faen! 0 Siter
Carlina Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Jeg _vet_ det, men klarer bare ikke å huske det! :-( Hmm..noe med A??? Faen! Øhmm.. Athos? Aminos? Amiga? Arafath? Arken? Amen? Apostler? Hjelper det??? =o) 0 Siter
Retz Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Skrevet 6. oktober 2002 Øhmm.. Athos? Aminos? Amiga? Arafath? Arken? Amen? Apostler? Hjelper det??? =o) Nope. :-/ Det dukker forhåpentligvis opp i løpet av dagen. Tror du jeg finner noen på WinMX? Kanskje i munkeavdelinga? Ja? A-A-A... 0 Siter
Carlina Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 http://www.msu.edu/~knitter/chantlinks.html Prøv denne da retz!! 0 Siter
Retz Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Skrevet 6. oktober 2002 http://www.msu.edu/~knitter/chantlinks.html Prøv denne da retz!! Vet du, jeg kom på det akkurat da jeg åpna linken; Madrigaler heter de. Er jaggu ikke sikker på om det er gregoriansk en gang, he he. Slo opp i Caplex, det er vissnok italienske gjetersanger fra 1300 tallet. Lagra linken forresten, ser ut til og være ei interewssant side. Takk for hjelpa! :-) 0 Siter
Carlina Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Vet du, jeg kom på det akkurat da jeg åpna linken; Madrigaler heter de. Er jaggu ikke sikker på om det er gregoriansk en gang, he he. Slo opp i Caplex, det er vissnok italienske gjetersanger fra 1300 tallet. Lagra linken forresten, ser ut til og være ei interewssant side. Takk for hjelpa! :-) Bærre hyggelig:) Men hva svarte skal du med detta da? *lurer* 0 Siter
flisa Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Vet du, jeg kom på det akkurat da jeg åpna linken; Madrigaler heter de. Er jaggu ikke sikker på om det er gregoriansk en gang, he he. Slo opp i Caplex, det er vissnok italienske gjetersanger fra 1300 tallet. Lagra linken forresten, ser ut til og være ei interewssant side. Takk for hjelpa! :-) Aner ikke hva du prekær om her, - men jeg må si at den siste cd'en til Secret Garden er nydelig! :-) 0 Siter
Carlina Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Aner ikke hva du prekær om her, - men jeg må si at den siste cd'en til Secret Garden er nydelig! :-) Det er vel mange som vurderer kloster etter lørdags fylla... Tror du ikke? =o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Vet du, jeg kom på det akkurat da jeg åpna linken; Madrigaler heter de. Er jaggu ikke sikker på om det er gregoriansk en gang, he he. Slo opp i Caplex, det er vissnok italienske gjetersanger fra 1300 tallet. Lagra linken forresten, ser ut til og være ei interewssant side. Takk for hjelpa! :-) Det munkene synger er helt sikkert gregoriansk sang. Madrigaler gjenkjennes lett da de veldig ofte inneholder litt lystig "falala". ) 0 Siter
flisa Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Det er vel mange som vurderer kloster etter lørdags fylla... Tror du ikke? =o) hehehe, i det DAgbladet jeg leste i går -så var det en personlighetstest - og den viste at jeg skulle vært MUNK...så ; 0 Siter
Retz Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Skrevet 6. oktober 2002 Bærre hyggelig:) Men hva svarte skal du med detta da? *lurer* Skal høre på dem da, vettu. Hmm, hvis jeg finner dem på WinMX da. 0 Siter
Retz Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Skrevet 6. oktober 2002 Aner ikke hva du prekær om her, - men jeg må si at den siste cd'en til Secret Garden er nydelig! :-) Får tråle WinMX da, akkurat nå står jeg i ørten køer der. 0 Siter
Retz Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Skrevet 6. oktober 2002 Det munkene synger er helt sikkert gregoriansk sang. Madrigaler gjenkjennes lett da de veldig ofte inneholder litt lystig "falala". ) Ok, tænkju fly-fly. Nå ble jeg litt klokere her. Er vel tvilsomt om jeg finner noe å laste ned, får investere i en CD tenker jeg. 0 Siter
AlphaOne Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 puhh, har sittet å grubla en time nå, endelig kom jeg på det!! Burde visst det.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.