Gå til innhold

I går satt jeg to timer alene i en bil på en fremmed plass.

Anbefalte innlegg

:-)

Hadde kjørt Plutten i bursdag og fant ut at jeg skulle virre rundt litt på egenhånd. Fant først et galleri som jeg snuste litt inni, hadde aldri vært der før. Så gikk jeg inn i en matbutikk jeg aldri har vært i og kjøpte skolebrød, banan, brus og Tenor....og Dagbladet. Derretter satt jeg i bilen og koste meg glugg ihjel på denne parkeringsplassen, på et fremmed sted, spiste, drakk og leste til jeg måtte hente Plutten igjen.

Anbefales! :-)

Fortsetter under...

Det er min yndlingsavkobling også, Flisa. (Særlig hvis jeg er litt down.)

Men jeg kjører til en plass jeg vet om hvor jeg er helt alene, og hvor jeg har utsikt til havet.

Min 'niste' er som regel PepsiMax og et par sjokolader. Er jeg deppa har jeg også en stor pose med smågodt (mye trøst). Og så VG eller Se og Hør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...