Gå til innhold

monarkiet lenge leve!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nysjerrigpetrine

Var litt usikker på om du var ironisk med en gang jeg! Men du mener det visst.

Det er EN god grunn til å beholde kongehuset. Det blir mye god fremtidig underholdning av det. Sven O, Marius, ekteskapsproblemene som kommer sikkert som jula, kommer det fler avsløringer om Mette-Marits fortid, kommer Ari til å savne kameratene sine etter en stund.

*blir monarkist med øyeblikkelig virkning*

;-)

Med vennlig hilsen

Pest eller kolera, kaller man sånt. Hvis jeg må velge mellom en gjennomsnitts dustefamilie til å lede landet, eller den presidenten det norske dustedemokratiet velger, så burde jeg vel prinsippielt velge dustepresidenten.

Men det er jo alltid et dilemma å bytte ut den dusten du har, med den dusten du ikke kjenner rekkevidden av skadevirkningene av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...