Gå til innhold

I går trodde jeg at jeg hadde blitt metanol-offer nr. ørten...

Anbefalte innlegg

Sånn etter midnatt en gang satt jeg foran pc'en og koste meg. En liten cognac sto ved siden av meg, halvfull sådan. Nede i stua satt min bedre halvdel og så på tv, også han med en kose-cognac.

Plutselig ble det mørkt. Ikke bare mørkt, det ble svart. Jeg ropte ned til gubben og lurte på om den derre cognacen han hadde servert var garantert original. Fikk til svar at det var mørkt hos ham også...

Fikk famlet meg bort til vinduet og prøvde å se ut, men jammen meg var det like lystomt der.

Så kom det et gledeshyl fra 1.etg., gubben hadde funnet en lighter, tent den på, og jammen så han lyset! Skjønte jo ganske fort at det nå også var håp for meg.

Enden på visa var at vi fortsatte på vår originale cognac, omgitt av romantisk stearinsbelysning :-)

Fortsetter under...

Hoho, minner meg om en vi kødda med etter et skikkelig sjøslag, han lå i horisontalen på et av rommene. Vi tetta igjen alt som kunne gi så mye som ei strime lys, og det ble svart som bek.

Deretter lagde vi et helvetes leven, banna og skreik og ba fyren se til helvete å våkne og rydde opp i søpla fra i går. Han skvatt opp og rauta som ei drektig ku mens han ravet rundt i rommet i desperasjon. Jeg glemmer aldri det trynet når vi slo på lyset, det var som å se nærbildet av en med trynet først på vei ned fra Trollveggen.

Ja, huff, vi var fæle den gangen.

Mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...