Gjest Russ03 Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Vi er åtte jenter som skal være på russebil sammen til våren. Noen som har et bra forslag til navn på bilen? På forhånd takk. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Hva slags bil er det? Er dere røde eller blå? Er dere "gale" eller skolelys? Kristenruss? Greit å vite litt slikt da vet du, men derfra tar jeg gjerne en utfordring. 0 Siter
Prozak Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 De fleste "kule" navnene er nok blitt brukt flere ganger før, som Reketråleren etc. :-) "......." 0 Siter
Gjest Russ03 Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Hva slags bil er det? Er dere røde eller blå? Er dere "gale" eller skolelys? Kristenruss? Greit å vite litt slikt da vet du, men derfra tar jeg gjerne en utfordring. Vi er 8 jenter, rødruss, ikke kristenruss. Helt normale, gale russ. Tenkte å kalle bilen Usta*bil*, men det nådde liksom ikke helt toppen... Kom gjerne med forslag nå som du vet litt mer. ) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Vi er 8 jenter, rødruss, ikke kristenruss. Helt normale, gale russ. Tenkte å kalle bilen Usta*bil*, men det nådde liksom ikke helt toppen... Kom gjerne med forslag nå som du vet litt mer. ) Grisebingen Skjenkestova Hormonella Mobilius Pro-pro-mille, Tut & Rør Apeburet Mathilde Metanol Plaga Polreiser Britney`s Fear Rektor`s Rangleracere Kari Kosekrok Tam & Pong Transport & Co Dieseldyret Oljetrompeten Thong Tower Autobifil No-Boxer Testosteron Killer Dildo Racer Bingo Berzerk Dere får si i fra om dere vil ha flere tips. men en ting tilbake: Om dere bruker noen av forslagene synes jeg dere kan sende meg et bilde av bilen!!!*L* Lykke til 0 Siter
tigertrollet Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Grisebingen Skjenkestova Hormonella Mobilius Pro-pro-mille, Tut & Rør Apeburet Mathilde Metanol Plaga Polreiser Britney`s Fear Rektor`s Rangleracere Kari Kosekrok Tam & Pong Transport & Co Dieseldyret Oljetrompeten Thong Tower Autobifil No-Boxer Testosteron Killer Dildo Racer Bingo Berzerk Dere får si i fra om dere vil ha flere tips. men en ting tilbake: Om dere bruker noen av forslagene synes jeg dere kan sende meg et bilde av bilen!!!*L* Lykke til *imponert* 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 *imponert* Jeg er en racer på sånt.*L* Tenk om jeg kunne bruke alt det rare oppe i hodet mitt til noe fornuftig. 0 Siter
Sør Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Kukkløs Klan Mvh Jeg har som regel å aldri harsellere med folks nick, men det ble rett og slett for fristende å påpeke likheten med "kuk-løs Khan"! ;-) Beklager! Kunne ikke dy meg! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
tigertrollet Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Jeg er en racer på sånt.*L* Tenk om jeg kunne bruke alt det rare oppe i hodet mitt til noe fornuftig. Ja, tenk om du kunne tjent penger på det! *flirer* 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Jeg har som regel å aldri harsellere med folks nick, men det ble rett og slett for fristende å påpeke likheten med "kuk-løs Khan"! ;-) Beklager! Kunne ikke dy meg! :-) Med vennlig hilsen Så lenge det kommer fra deg, så kan jeg umulig ta det ille opp. Når Eggen overlevde Jespersens «tvangsforede gås i bobledress», så kan da jeg tåle å bli hengt ut som kukkløs. Mange har jo kalt meg en stor kødd også, så jeg bærer min manndom med stolthet. ...og ned på venstre lår, sånn midtveis. ;-) Mvh 0 Siter
Sør Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Så lenge det kommer fra deg, så kan jeg umulig ta det ille opp. Når Eggen overlevde Jespersens «tvangsforede gås i bobledress», så kan da jeg tåle å bli hengt ut som kukkløs. Mange har jo kalt meg en stor kødd også, så jeg bærer min manndom med stolthet. ...og ned på venstre lår, sånn midtveis. ;-) Mvh Du skriver: "..og ned på venstre lår, sånn midtveis." Trodde ikke du hadde sånne "venstre-vendte" tendenser.... ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 Du skriver: "..og ned på venstre lår, sånn midtveis." Trodde ikke du hadde sånne "venstre-vendte" tendenser.... ;-) Med vennlig hilsen Min eneste! Så saksøk meg ;-) Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.