Gå til innhold

Forpulte bergensere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

*ler*

Tenkte du skulle få den jobben, Carlina! :-)

Med vennlig hilsen

Nå Sør, hvor er støtten din for bergensere? Dette er ikke bra uttalelser skal en tolke det du mener. Men kanskje hudfargen har noe å si?

Fucking somalier er barnemat å regne i forhold til dette.

Nå Sør, hvor er støtten din for bergensere? Dette er ikke bra uttalelser skal en tolke det du mener. Men kanskje hudfargen har noe å si?

Fucking somalier er barnemat å regne i forhold til dette.

Hei,

Det er intet som tilsier at ikke *DU* kan ta den rollen i denne tråden. Intet som sier at ikke du kan skrive innlegg hvis du mener dette er rasisme.

Med vennlig hilsen

Hei,

Det er intet som tilsier at ikke *DU* kan ta den rollen i denne tråden. Intet som sier at ikke du kan skrive innlegg hvis du mener dette er rasisme.

Med vennlig hilsen

Jeg mener ikke dette er rasisme og jeg mener heller ikke at det er rasisme å kalle EN fra somalia fucking somalier. Men det mener du og da mener jeg du må reagere på dette også.

Jeg mener ikke dette er rasisme og jeg mener heller ikke at det er rasisme å kalle EN fra somalia fucking somalier. Men det mener du og da mener jeg du må reagere på dette også.

For det første er det du skriver åpenbart tull: selv om jeg er imot rasisme, er jeg på ingen måte mer "forpliktet" enn det *du* er til å skrive i enhver tråd. Det vet du selvsagt godt.

For det andre er det åpenbar stor forskjell mellom å kalle en liten etnisk minoritet (som blir diskriminert mot i hverdagen) for "fucking", og å fleipe med en folkegruppe (som ikke blir diskriminert mot) pga fotball. Å påstå noe annet vitner om historieløshet.

Dette vet du selvsagt også.

Med vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...