Gå til innhold

FU:Hvis DOL ble nedlagt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carlina

19

• Zirine

5

• Streken

5

• conan

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg hadde ikke villet brukt fult navn noen sted på nett..

Det er det fine med dol..

Er ikke pingle heller..så det så!!

=o)

De aksepteres selvfølgelig nick på seksualforum - ellers kan man få det strevsomt :)

Nå er dol litt spesielt fordi mange som skriver her har psyk. problemer og helsespørsmål - dette skal man ikke behøve å signere med fullt navn. Men ellers - hvis du ikke kan gi ros under fullt navn, gi kritikk under fullt navn, si din mening under fullt navn - beklager jeg å måtte si det men da er du pinglete. Du tør ikke stå for hva du sier.

Og kom ikke med det at internett er så farlig. Det er bare tull.

De aksepteres selvfølgelig nick på seksualforum - ellers kan man få det strevsomt :)

Nå er dol litt spesielt fordi mange som skriver her har psyk. problemer og helsespørsmål - dette skal man ikke behøve å signere med fullt navn. Men ellers - hvis du ikke kan gi ros under fullt navn, gi kritikk under fullt navn, si din mening under fullt navn - beklager jeg å måtte si det men da er du pinglete. Du tør ikke stå for hva du sier.

Da er det ganske ålreit å være bare på dol da....

Her inne er jeg ikke pinglete da....=o)

Det er vel ikke lov å bruke fult navn her inn ..er det?

Annonse

Da ville jeg revolusjonert nettdoktor.no tror jeg. Eller laget mitt eget www.galemathias.no

Eller hvis domenet www.doktoronline.no var ledig så ville jeg regga det.

elns.

*hmmm... doktoronline.com er ledig...*

Skynd deg å praie .com'et så vi kan gardere oss...

Hvordan er du som lege da du..?

=o)

Ulv I Faarikaal

Jeg har ikke hatt noen ubehageligheter, og jeg kan lett spores, til og med telefonnummeret mitt ligger her.

Å legge ut fult navn og adresse er kanskje ikke så lurt hvis du har bala deg godt inn som anonym veldig lenge og er flau over hva du har skrevet. Kanskje ikke alt er sant heller. Da blir det vanskelig når naboen ringer på og skriker: VAR DET MEG DU SKREV OM PÅ DOL HVA !?!?!"

Da er det ganske ålreit å være bare på dol da....

Her inne er jeg ikke pinglete da....=o)

Det er vel ikke lov å bruke fult navn her inn ..er det?

Det er ingen som kan hindre deg i å bruke fullt navn som nick.

Men når det er sagt, så er det ikke no vits i å bruke fullt navn når man har muligheten til å være anonym. Noen vil alltid være anonyme, aldri gi noen indikasjon om hvem de er - til noen - og når som helst benytte anledningen til å slenge dritt.

Det mest patetiske er dog at selv om de er anonyme bak et nick, så tør de faen meg ikke engang bruke nicket når de skal si noe ubehagelig, men finner et annet enn for anledningen, i redsel for å skitne til et glorifisert etablert image.

På news er det god skikk å bruke fullt navn - og der slettes ingenting. Det du sier står for evig tid.

Jeg har ikke hatt noen ubehageligheter, og jeg kan lett spores, til og med telefonnummeret mitt ligger her.

Å legge ut fult navn og adresse er kanskje ikke så lurt hvis du har bala deg godt inn som anonym veldig lenge og er flau over hva du har skrevet. Kanskje ikke alt er sant heller. Da blir det vanskelig når naboen ringer på og skriker: VAR DET MEG DU SKREV OM PÅ DOL HVA !?!?!"

Det er sant, men på dol er det ikke en etablert skikk å stå for det en mener heller. Anonymiseringen gjør det fritt frem for alle - og du må aldri stå til rette for det. Stenging av nick har ingen hensikt heller. Så da har det ingen hensikt at EN begynner å signere med fullt navn.

Ulv I Faarikaal

Det er sant, men på dol er det ikke en etablert skikk å stå for det en mener heller. Anonymiseringen gjør det fritt frem for alle - og du må aldri stå til rette for det. Stenging av nick har ingen hensikt heller. Så da har det ingen hensikt at EN begynner å signere med fullt navn.

Nei det er altså to måter å gjøre ting på, man bør tute med ulvene ....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...