Gå til innhold

Skjerminnstillinger, ungene har vært på ferde!

Anbefalte innlegg

Hjelp!

Ungene har gjort "noe" som gjør at vinduene i internett kommer for langt ned når de er maksimert.

Dvs. at statuslinja (som jeg har haket av for) ligger "under" oppgavelinja og det er en tilsvarende "glippe" over vinduet også.

Outlook fyller skjermen som den skal, det er bare de andre "internettvinduene" som blir "feil".

Hvordan skal jeg fikse dette igjen?

Fortsetter under...

Hei kie,

Vet ikke om jeg forstod deg helt riktig men...har du prøvd og dra dem på den plassen du vil ha dem?

Ta tak i oppgavelinjen og plasser den der du vil. for og kunne dra, må pekeren se slik ut ca: hvis du skjønner :)

Joda, prøvde det uten hell.

Men når jeg skrudde på nå hadde visst noen fikset det. Sår spørre mannen om hvordan senere.

Takk for svar :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...