Gå til innhold

Hvor patetisk og romantisk er du når du er forelsket? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

"What ever it takes" til å få fillene av dama.... ;-)

Det er bare snakk om virkemiddelbruk og taktikk på basis av en analyse av de operative muligheter og en maksimering av sannsynligheten for nedleggelse...

Ok, da er du i den første gruppa! :-)

Nei, så kvalm har jeg aldri vært.

"Jeg elsker deg høyere enn livet...". Jeg mener... hvem i helvete kan få seg til å si noe slikt?

Jeg kan være romantisk, men ikke patetisk. Dvs, jeg kan være patetisk også, er nok det ganske ofte, faktisk, men ikke patetisk fordi jeg er romantisk.

Annonse

grmphf...

*Flire*

Jeg tror du er den typen at du kan elske noen så høyt at du begynner å gråte av lykke. At du rødmer litt og at du har lyst til å hviske vakre ord i din kjæres øre, - men ikke våger. Jeg tror du blir litt stum av overveldelse! *s*

Jeg tror du er den typen at du kan elske noen så høyt at du begynner å gråte av lykke. At du rødmer litt og at du har lyst til å hviske vakre ord i din kjæres øre, - men ikke våger. Jeg tror du blir litt stum av overveldelse! *s*

=8O

*hvisker* ikke ødelegg imagen min da...?

Nei, så kvalm har jeg aldri vært.

"Jeg elsker deg høyere enn livet...". Jeg mener... hvem i helvete kan få seg til å si noe slikt?

Jeg kan være romantisk, men ikke patetisk. Dvs, jeg kan være patetisk også, er nok det ganske ofte, faktisk, men ikke patetisk fordi jeg er romantisk.

Tullebukk... Bare vent til din rette kommer seglende på ei fjøl..Det er sånne tøffinger som deg som ender opp som patetisk romantisk,tøffel og pingle...Bare vent å se!!!;)

=o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...