Gå til innhold

Hvor patetisk og romantisk er du når du er forelsket? :-)

Anbefalte innlegg

Tullebukk... Bare vent til din rette kommer seglende på ei fjøl..Det er sånne tøffinger som deg som ender opp som patetisk romantisk,tøffel og pingle...Bare vent å se!!!;)

=o)

Nei. Jeg har riktignok ikke møtt noen rette, men jeg kan aldri få meg til å si noe sånt.

Jeg er ikke noen Ari Behn, ei heller en dikterspire! :)

Fortsetter under...

Nei. Jeg har riktignok ikke møtt noen rette, men jeg kan aldri få meg til å si noe sånt.

Jeg er ikke noen Ari Behn, ei heller en dikterspire! :)

He he bare vent..om ett år sitter du uten dol, for at hun har nektet deg inn hit..

Tøffel!!

=o)

He he bare vent..om ett år sitter du uten dol, for at hun har nektet deg inn hit..

Tøffel!!

=o)

Hehe, ikke kall meg tøffel for noe jeg ikke enda har gjort :)

Nei, helt seriøst. Jeg har aldri vært tøffel. Riktignok sa jeg nei til en og annen fest en periode, grunnet at jeg heller ville være med den kjære, men aldri to dager på en rad. Og det er to dager i en helg. En med kompisa, en med dama.

Eventuelt kan hun bli med :)

Hehe, ikke kall meg tøffel for noe jeg ikke enda har gjort :)

Nei, helt seriøst. Jeg har aldri vært tøffel. Riktignok sa jeg nei til en og annen fest en periode, grunnet at jeg heller ville være med den kjære, men aldri to dager på en rad. Og det er to dager i en helg. En med kompisa, en med dama.

Eventuelt kan hun bli med :)

Jepp,men "venner før dama"mentaliteten din vil forsvinner når barna kommer ploppende...Da vil familie stå i fokus og få første pri..

=o)

Jepp,men "venner før dama"mentaliteten din vil forsvinner når barna kommer ploppende...Da vil familie stå i fokus og få første pri..

=o)

Det er en selvfølge at barna da får første pri, men det forårsaker likevel ikke at jeg lirer ut av meg fraser som i all framtid blir kalt for Ari-fraster og som selv garvede forfattere/diktere/journalister ler av...:)

Det går for øvrig fint ann å kombinere unger og venner. Kjenner flere som gjør det med hell :)

Annonse

Det er en selvfølge at barna da får første pri, men det forårsaker likevel ikke at jeg lirer ut av meg fraser som i all framtid blir kalt for Ari-fraster og som selv garvede forfattere/diktere/journalister ler av...:)

Det går for øvrig fint ann å kombinere unger og venner. Kjenner flere som gjør det med hell :)

Joda jeg gjør det selv jeg..har ti venninder som jeg pleier jevnlig...Alle gutte venner forsvant i løpet av årene....snodig...

Man MÅ kombinere venner og familie for å føle seg hel..Men klart familien kommer først!!

=o)

Joda jeg gjør det selv jeg..har ti venninder som jeg pleier jevnlig...Alle gutte venner forsvant i løpet av årene....snodig...

Man MÅ kombinere venner og familie for å føle seg hel..Men klart familien kommer først!!

=o)

Enig med deg i at den bør komme først, men siden jeg ikke har noen unger enda så tenker jeg ikke sånn.

Venner er uansett ekstremt viktig, og man kan fint her klare å kjøre en kombinasjon.

Men det er klart; ingenting kommer foran eventuelle unger.

Men jeg tror ikke jeg har noen og har jeg det så er det i hvertfall ikke min skyld at jeg ikke vet det :)

Enig med deg i at den bør komme først, men siden jeg ikke har noen unger enda så tenker jeg ikke sånn.

Venner er uansett ekstremt viktig, og man kan fint her klare å kjøre en kombinasjon.

Men det er klart; ingenting kommer foran eventuelle unger.

Men jeg tror ikke jeg har noen og har jeg det så er det i hvertfall ikke min skyld at jeg ikke vet det :)

He he he....du hadde nok blitt en flott far...

*komplimerer*

En kombinasjon av de to tror jeg :) - helt avhengig av humør.

har vel aldri sagt til noen at "du er livet" da. Tror ikke det er helt meg for å si det sånn. Men jeg sier at jeg elsker min kjære da :)

Er dere edru også når dere bruker så store ord. "Du er livet" osv.?

Annonse

Jeg vet egentlig ikke. Jeg tror jeg er litt uromantisk og praktisk av meg. Kommer ikke med masse fagre ord og vendinger og eventyrtaler.

Men gubben min, han kom med en fin en, sånn helt i starten av forholdet.

"Skli ut av trusene og bli med på kjøret" sa han. *host*

Er det vanlig å si sånn?!?:-)

Jeg vet egentlig ikke. Jeg tror jeg er litt uromantisk og praktisk av meg. Kommer ikke med masse fagre ord og vendinger og eventyrtaler.

Men gubben min, han kom med en fin en, sånn helt i starten av forholdet.

"Skli ut av trusene og bli med på kjøret" sa han. *host*

Er det vanlig å si sånn?!?:-)

Ja, min sa: Skal æ slit av dæ arman og pul dæ i såran?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...