Carisma1365380365 Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Skrevet 7. oktober 2002 Akkurat ...godt gjettet....ti millioner drømmer!!! *ler* OJ!! *smiler forbauset* *kremter* Ja, jeg visste det! 0 Siter
Carlina Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 OJ!! *smiler forbauset* *kremter* Ja, jeg visste det! Du er ikke dum du.... *ler mere* 0 Siter
Gjest Ranja Røverdatter Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Akkurat ...godt gjettet....ti millioner drømmer!!! *ler* Spørsmålet var hva du har som ingen andre har. Hvem har ikke drømmer? Du er ikke særlig unik der 0 Siter
Carlina Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Spørsmålet var hva du har som ingen andre har. Hvem har ikke drømmer? Du er ikke særlig unik der Jo men de har jo ikke MINE drømmer... Dessuten er ti millioner alvorlig mange å da... =o) 0 Siter
Gjest Ranja Røverdatter Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Jo men de har jo ikke MINE drømmer... Dessuten er ti millioner alvorlig mange å da... =o) Okay da... 0 Siter
Gjest Elsker min mann og sønn... - Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Jeg er gift to ganger med samme mann uten skillsmisse eller noe slikt. Vi er bare gift og beseglet sammen med våre barn for evig... 0 Siter
Nyco Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Hva er det? Tallblind (motstykket til ordblind) spesifikke lærevansker i matematikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.